- Anoniem4 augustus 2016 om 18:04
Hoi allemaal,
Ik zou dinsdag ongesteld moeten worden maar ben het nu dus nog steeds niet. Slik sinds 2 maanden de pil. Deze maand best onregelmatig geweest vanwege vakantie en ook 2x na 12 uur ingenomen. Ik heb vorige week blaasontsteking gehad. En ik was maandag klaar met de kuur. Heb deze maand ook een paar keer seks gehad. 1x in de vruchtbare periode maar mijn vriend is toen niet in mij gekomen dus leek me voorderest geen probleem. Mijn vraag is dus wat denken jullie dat de reden is van mijn uitblijvende menstruatie? De dokter heeft een week geleden mijn urine gecontroleerd voor de blaasontsteking dus stel ik zou zwanger zijn dan had hij dat waarschijnlijk gezien toch?
Ik hoop op antwoord!
Groetjes5 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2016 om 19:22Als je urine op blaasontsteking wordt gecontroleerd, kijken ze niet of je zwanger bent.
De eerste maanden van de pil kunnen de menstruaties nog erg onregelmatig zijn. Lees ook eens de bijsluiter.
ReagerenAnoniem4 augustus 2016 om 19:29Oke. Ik hoef me er dus geen zorgen over te maken? En zou ik nog een test gaan halen of niet?
ReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2016 om 19:51Je hebt de pil 2 x vergeten. ( kanger dan 12 uur later ingenomen) Ik weet niet in welke week van de strip dat was. Maar als het in de eerste of de derde week was, zou je daar wel zwanger door kunnen raken. Maar aangezien er geen zaadlozing is geweest is dat dan weer niet zo waarschijnlijk
ReagerenAnoniem4 augustus 2016 om 20:07Ik ben het in de eerste week en in de tweede week een keer vergeten. Maar bij alle keren seks is er nooit een zaadlozing geweest.
ReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2016 om 20:12Dan zou dat geen probleem moeten zijn
Reageren