- anoniem6 april 2011 om 15:00
Hallo,
Ik gebruik nu ongeveer 3 maanden topamax en heb al 6 weken last van bijwerkingen begin er nou zoveel last van te krijgen dat ik soms denk gewoon te stoppen met die medicijnen, ben nu dus al 6 weken misselijk en een vieze smaak vooral met roken, ook ruiken is vies.
We waren opgebouwd naar 100mg per dag nu zit ik op 50mg over 2 weken moet ik weer naar de neuroloog.Denk dat ik andere medicijnen moet gaan gebruiken maar wou even weten of er meer mensen zijn met deze problemen, heb even gegoogled en ik schrik behoorlijk als ik zie hoeveel mensen er bijwerkingen hebben (heel veel verschillende), ook me concentratie en spraakvermogen (verspreken) is verslechterd, altijd al een klein beetje last van gehad maar dat is ook een bijwerking blijkt.
Wel werkt de medicijnen erg goed voor migraine maar die bijwerkingen zijn net zo erg, enige verschil is dat ik (met ergernissen en altijd misselijk zijn) gewoon kan werken.
1 reactieReagerenAnoniem6 april 2011 om 19:12Lees ook andere berichten over Topamax
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=topamax&sa=Zoeken#1054