Hallo,
Als eerst heb ik zoekfunctie gebruikt maar ik ken niks over mij vraag vinden.
Na 2 maanden ben ik gaan afbouwen met topamax (voor migraine), nu helemaal gestopt (allemaal op neuroloog zijn advies), vanwege bijwerkingen, misselijk, smaakverandering enzovoort.
Moet nu 6 weken aankijken hoe het gaat want zo lang duurt het voor het uit me lichaam is en krijg misschien andere medicijnen maar heb nu een aantal vragen.
Sinds ik gestopt ben (2 weken geleden) heb ik veel hoofdpijn, denk niet dat het migraine is maar moest wel naar bed zo erg, dit stoort behoorlijk met me werk, ook is de smaakverandering nogsteeds niet weg is dat normaal?
Ik ga dit weekend 2 weken op vakantie en wil dan natuurlijk niet ziek zijn maarja niks aan te doen, nou is me grootste vraag of het normaal is dat ik zoveel hoofdpijn heb misschien soort van afkicken van de medicijnen? en ook de smaakverandering gaat maar niet weg, het is wel iets minder geworden maar laatste week merk ik geen verandering. De misselijkheid is wel een stuk minder ben alleen misselijk als ik hoofdpijn heb dus dat is al beter.
Ik hoop dat iemand mij ken helpen?