Zoeken Vraag het forum

Lorazepam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • M

Ik heb
    Gebruik Lorazepam langer dan een half jaar (2,5mg) ik gebruikte daarvoor een half jaar Diazepam maar dat werkte niet vandaar de overstap naar Lorazepam.
    Ook ik wil er graag vanaf
    Ben zelf met afbouwen begonnen door om de dag een halve te nemen krijg daar inderdaad afkickverschijnselen van, keelpijn, griepverschijnselen etc.
    Moet ik maar weer terug naar elke dag een halve of om de dag een halve klachten zijn niet fijn ben hier nu 1 week mee bezig maar kan ik dit zelf op deze manier of moet ik de huisarts inschakelen
    Rekenhulp is voor mij onduidelijk
    Ben bezig net afbouwen door
    gebruik Lorazepam

1 reactie
    Reageren
    Alias

Hoe kom je er bij om het op deze manier te doen eigenlijk? Begin 0.25mg er af te doen, na een week weer 0.25 en zo
    Door. Als dat een beetje vlot verloopt ben je er met een week of 10 van af. Hou er rekening mee dat je wel iets meer onrust gaat voelen met afbouwen. Het is mij ook gelukt, lukt jou ook!!!

Reageren
Reageer op: Lorazepam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.