Zoeken Vraag het forum

Ritalin en Oxycodon

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jantje

Hallo,

Ik heb een vraag, ik ben sinds vandaag gestart met Ritalin voor mijn ADD.
    Daarnaast heb ik chronische pijnklachten in mijn enkel door een pilon-fractuur die ik heb opgelopen in een ongeluk.
    Mijn vraag is, kan het kwaad als ik 5mg oxycodon in neem (dit heb ik als zonodig) icm Ritalin? Mijn beginners dosis is 3x15mg per dag, dit wordt verder opgebouwd nog.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas niet beantwoorden. Dit zul je met je arts moeten bespreken. Dat kan namelijk van meerdere dingen afhankelijk zijn en je arts heeft alle relevante informatie om die vraag goed te kunnen beantwoorden. Je zou ook de huisarstenpost voor advies kunnen vragen

Reageren
Reageer op: Ritalin en Oxycodon
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.