Zoeken Vraag het forum

Bijwerkingen Paroxetine

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Spreeuw

Hallo
    Ik neem dit medicijn sedert 11 juli. De laatste 3 weken heb ik enorm last van zweten. ’s Nachts, maar ook overdag. Het zweet druipt van mijn rug, borstkas, nek en gezicht. Is dit een blijvende bijwerking of verdwijnt die nog? Wil iemand zijn/haar ervaringen met mij delen?
    Dit is niet houdbaar zo.
    Mvg
    Spreeuw

4 reacties
    Reageren
    dora

Ik slik ook paroxetine en uit ervaring weet ik dat het zweten af zal nemen.
    En anders even naar je huisarts, misschien is de dosis niet goed. Sterkte!

Reageren
    Falco

Ik heb gebruik ook paroxetine en heb ook in de opbouw fase er last van zweten gehad, vooral in bed, moest me gewoon snachts afdrogen met een handdoek. Dat is na een paar maanden volledig verdwenen

Reageren
    Eveline

Ik heb last als ik me inspan.
    Maakt niet uit wat ik doe. Altijd gevoel van oververhitting.

Reageren
    Peter (huisarts)

bijwerkingen die na 4-6 weken nog blijven…. dat zou ik toch maar met je behandelend arts bespreken.

Reageren
Reageer op: Bijwerkingen Paroxetine
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.