Periode na afbouw lorazepam

  • #1

    Ik ben nu ongeveer 3 weken van de lorazepam  af na een afbouw van ongeveer 3 maanden. Ik blijf nog last houden van de ontrekkingsverschijnselen. Wat kan ik hier aan doen?

    Reageer
    #2

    Dag Jolanda,

    Welke klachten zijn momenteel het meest aanwezig?

    Ik adviseer om veel water te drinken. Meer dan normaal. Vers fruit eten helpt ook om je lichaam een natuurlijke boost aan weerstand te geven. Magnesium nemen om je lichaam te laten ontspannen. En daarmee ook meteen aangekomen bij de ontspanning. Probeer activiteiten af te wisselen met rust. Luister naar je lichaam. De buitenlucht en lichte inspanningen buiten doen ook wonderen.

    Reageer
Reageer op: Periode na afbouw lorazepam
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief