Lorazepam naar Diazepam bijwerking

  • #1

    Hi, gisteren eindelijk toestemming gekregen van verpleegkundig specialist ggz om van lorazepam naar diazepam te gaan.
    Meteen omzetten was prima idee volgens haar, ik had wel anders gelezen. Volgens haar kan ik binnen 19 dagen van 2mg lora op 0 staan. (10 mg diazepam)
    Ik gebruik al 4 maanden 2 mg per dag en 3x eerder geprobeerd te stoppen.
    Van de 4x 0.5 mg lorazepam gisteren 2x 2.5 mg diazepam genomen.
    Ik ging letterlijk trippen vanacht. Ik zag duizenden flitsen of iets met kleuren leek wel. Soort stroboscoop. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Weet iemand of dit wel ok is, of dit schadelijk is of vaker voorkomt.

    Reactie
    #2

    De dosis diazepam is te laag. Als je gaat omzetten moet je met een equivalente dosis beginnen.
    2 mg lorazepam staat gelijk aan 10 mg diazepam

    Reactie
    #4

    Benzo's reguleren je neurotransmitters op een kunstmatige manier en verminderen de aanmaak van melatonine en zorgen voor verlies van vitaminen en mineralen.

    Je lichaam kan prima stofjes als gaba, serotonine, melatonine en andere stofjes aanmaken, als je zorgt voor volwaardige voeding plus wat voedingssupplementen.

    Reactie
    #5

    Ja sorry, ik was halverwege de dag begonnen dus ik had 2x lorazepam en 2x diazepam genomen. Ik begon met 10 mg diazepam. Maar die honderden flitsen en honderden foto's leken het wel vond ik toch vreemd.

    Reactie
    #6

    Maar eens even kijken of dat dan eenmalig was

    Reactie
Reageer op: Lorazepam naar Diazepam bijwerking
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief