- Valentina24 juni 2018 om 12:10
ja
inderdaad op voorschrift
maar voel me depressiever , trillende handen, hartkloppingen, buikproblemen, en enorm afgevlakt.
John (moderator)
24 juni 2018 om 12:13Dat kunnen bijwerkingen zijn, Hoe lang gebruik je de middelen al?
ReagerenValentina24 juni 2018 om 13:30John (moderator)
24 juni 2018 om 13:35dan kan het toch een bijwerking zijn van mirthazapine. Overleg het met de voorschrijver
ReagerenCatootje24 juni 2018 om 14:49@Valentina. Antidepressiva onttrekken diverse vitaminen, mineralen en andere stoffen aan je lichaam. SSRI’s remmen daarnaast de aanmaak van melatonine. Dit soort factoren kan de bijwerkingen mede verklaren.
ReagerenDarrell19 juli 2018 om 06:02Ik heb afgelopen week 3 dagen achter elkaar xtc geslikt heb ik nu ook sertoninesyndrome opgelopen
ReagerenCatootje19 juli 2018 om 07:42Xtc en andere drugs werken ontregelend op je neurotransmitters. Het werkt onder andere op het noradrenaline, serotonine en dopamine. Het zorgt voor meer verbruik van het serotonine. https://www.drugsondercontrole.nl/veelgestelde-vragen-drugs/wat-doet-xtc-
ReagerenLee13 juni 2024 om 03:15Heb verleden jaar spierreuma gekregen, en opgestart met prednison, nam tramadol 50 2x per dag later 100mg 2x per dag korte tijd, en sipralexa 10 mg. Neem nu sinds kort omdat ik ook fybromyalgie hoge graad heb en zulk slecht weer dus veel pijn, 2x tramadol 100 en 1x 50 plus 3 paracetamol 1g en men sipralexa 10 mg neem ook nog cortisone. Men humeur gaar op en af, ben reeds 1 jaar de ganse dag aan het zweten,aar zit ook midden in men overgang. Voel me depressief, verminderde eetlust, spierschokken, koude voeten, hoofdpijn , gewoon me helemaal niet lekker in men vel , stemmingswisselingen, geprikkeld. Deze vele symptomen zijn de laatste weken zwaar toegenomen, lusteloosheid , steeds in bed liggen. Is dit herkenbaar als een serotinesyndroom?
ReagerenSuus13 juni 2024 om 09:13@Lee
Lees eens de bijwerkingen van cortisone.
Reageren
En dat in combinatie met de overgang.
Dan heb je dus precies wat jij beschrijft……