Zoeken Vraag het forum

De weg na de antidepresiva

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ria

Hoi allemaal   een vraagje

Wie is er gestopt met antidepresiva

En na hoelang voelde je je weer goed

1. Graag jullie ervaringen. Gr ria
    2 reacties
    Reageren
    _87_

Tsja. De echte ontwenning duurde niet zo heel lang. Bleef wel lang last houden van hersen schokjes. Het verwerken van hetgeen in de periode dat ik verdooft was allemaal gedaan had, dat duurde langer om daar echt rust in de vinden. Soms is ’t nog confronterend als ik er aan denk, en het is nu dacht ik ruim drie jaar geleden. Waarom ik stopte? Ik ben 32, en ik wilde zo snel mogelijk leven zonder medicatie. Al is het maar omdat ik dat opzich al eng vond. Ik leed volgens de arts aan een angststoornis, en hoe kon ik deze beter overwinnen dan van efexor af te stappen, zeer geleidelijk. Dat is dan ook echt dubbel en dwars gelukt.

Reageren
    Ria

Hoi 87 fijn dat je reageert   Ik heb afgebouwd met tapering strips  van 20 mg fluoxetine    wat heel goed gegaan is  Ik heb de langzaamste methode genomen ipv 1mnd     4 mnd ik dacht ik heb het zolang gebruikt dit kan er ook nog wel bij       dat ging goed alles komt wat heftiger binnen dat wel      en ook die hersen schokjes maar dat vind ik niet zo erg   alleen de spierpijn die ik nu heb is niet fijn alles doet zeer net of je de griep heb

De hele dag pijn  had jij dat ook ?    En ik had ook 3,25 mg mirtazapine   daar kon ik wel na 14dgn mee stoppen dat was een kruimel      nee dus kan niet meer slapen

Nu dus maar weer terug naar de mirta een paar weken en dan ook maar met de tapering strips stoppen      dat is wel een uitvinding hoor   jammer dat er zo weinig mensen reageren die ook afgebouwd hebben hoe het met hun gaat

Had jij ook nog lichamelijke klachten   nadat je gestopt was hoor het graag van je  gr ria

Reageren
Reageer op: De weg na de antidepresiva
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.