- loes14 januari 2019 om 19:49
wat ik niet begrijp dat zowel huisartsen en artsen antidepressiva voorschrijven voor thuis. het zijn verschrikkelende medicijnen. je bent er erg ziek van en je voelt je zo ellendig en angstig enz. niemand die je begrijpt wat er in je om gaat. je voelt je erg alleen eneneenzaam. en dat duurd zeker 6 a 8 weken voordat je er aan gewend ben. er kan van alles gebeuren. in paniek raken enz. waarom worden mensen niet opgenomen voor een bepaalde tijd bij mensen die weren hoe je je voelt.en je kunnen helpen in deze moeilijke tijd. ik kan het niet begrijpen dat ze zulke medicijnen zo kunnen voorschrijven. ik ben daar best wel een beetje boos om. vooral ‘nachts als je niet kan slapen voel je je zo hulpeloos en niet begrepen. je kunt nergens naar toe. en de huisarts is er ook niet altijd op de tijd wanneer jij ze nodig denkt te hebben. je valt in een diep gat en krijg je nare gedachten wat je niet wilt en ga zo maar door.
1 reactieReageren_87_16 januari 2019 om 00:52Ze zouden je beter op kunnen nemen bij Novadic Kentron ofzo. Vraag namelijk maar eens aan een junk hoe hij zich voelt als ie een bad trip doormaakt. Bijna identiek hoor
Reageren