Zoeken Vraag het forum

meerdere medicatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daan

hallo ik heb 2 vragen het gaat over zoplicone 7.5 die ik voorgeschreven hebt van de huis arts maar 15 stuks  zou een halve daarvan ook genoeg kunnen zijn en is er ontwenning na 2 weken en nog een vraag ik ben verslaafd geweest aan benzo,s en mijn verslavings arts heeft mij toe der tijd toen ik van de bonzodiazepines af was nozinan fenergan voorgeschreven die heb ik nog thuis liggen ka iemand mij vertellen wat de combij is want als ik het neem 1 van 25 nozinan en 1 fanegan van 25 val je na 2 uur echt hellemaal weg je weet meer dit gaf dus mijn verslavings arts en zij dit is niet verslavend en slapen doe je zeker dat heb ik ook gemerkt maar het lijkt wel of het bij mij de dagen erna niet zo goed voor mijn gedachtes zijn krijg er nare gedachten van om dingen te doen die niet kunnen kan iemand die hier verstand van heeft mij vertellen wat het middel samen doet is het voor mensen met een psygose het lijkt wel of het een soort psygose opwekt hoopelijk kan iemand mij hier meer over mijn verhaal vertellen bedank…

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou een halve zoplicon kunnen proberen….Na 2 weken zijn er geen ontwenningsverschijnselen.
    De combi van Nozinan en Fenergan, al zeker werken, maar de bijwerking is, dat je er wel suf en duf van bent the day after

Reageren
    Catootje

Wat medicijnen doen met je lichaam is dat ze diverse vitaminen, mineralen en andere stoffen aan je lichaam onttrekken. Op internet kan je vinden welke medicijnen welke tekorten te zien geven. Benzo’s, antipsychotica en antidepressiva remmen daarnaast de aanmaak van melatonine. Een tekort aan melatonine kan hyper maken, overgewicht in de hand werken, onrustige dromen geven, ontregelingen geven van andere hormonen enz.

Overigens is je verhaal wat lastig te volgen, door het ontbreken van zinnen.

Reageren
Reageer op: meerdere medicatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.