- Hans2 mei 2018 om 02:40
ik slik 4-5x op een dag 5x Ibuprofen 400 met 5x paracetamol 500 doe ik dat niet dan gier ik van de pijn en dan wil ik eigenlijk maar 1 ding en dat is acuut doodgaan. Mijn huisarts zegt dat ik mijn rechterbeen heb overbelast, van mijn bilspier tot aan de achillespees en naar de rechterkant van mijn voet doet het zeer en iedere keer, zoals ook nu neem ik weer een nieuwe serie van 5 x 5 in en dan gaat het enorm pijn doen en dat duurt het minstens een uur voordat de pijn weg ebt, de dokter zei dat het niet goed was zoveel te slikken maar het alternatief naar de fysio betekent nóg meer pijn, ik heb heel mijn leven een opvolging gehad van psychologische pijn en fysieke pijn trek ik niet. Ik zit nu al vier weken binnen, de fysio zegt dat ik in beweging moet blijven maar ik kan niet staan op die voet, dat maakt het alleen maar erger. Haar oefeningen die ze heeft gegeven zijn NIET te doen!
Huisarts is niet bereikbaar is weer op vakantie1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 mei 2018 om 09:44Je neemt te veel ibuprofen…dat kan gevolgen hebben voor je maag.
Pas je dosering aan.
3 x per dag 600 mg brufen gecombineerd met 1000 mg paracetamol.PS
Reageren
Als je huisarts op vakantie is, is er altijd een vervangende arts beschikbaar