Zoeken Vraag het forum

Oxazepam en quetiapine

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Amy

Hai,

Ik heb in een suicidale bui een overdosis genomen van 65 quetiapine pilletjes (25mg per stuk) en 14 pilletjes oxazepam (10mg per stuk). Ik wist ook wel dat ik hier de dood er niet mee kan bereiken maar ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen. Ik heb zeker rust in mn kop nu maar verder hoef ik mij geen zorgen te maken toch? Dankje voor het mee denken in ieder geval!

4 reacties
    Reageren
    Kikker

Ehm.. bel de crisisdienst of 112. Als je nog niet buiten bewustzijn bent. Waarom stel je een vraag op een forum en bel je niet meteen met bovenstaande of de huisarts of ?!

Reageren
    John (moderator)

ik weet niet wanneer je se hebt genomen, maar ik raad je toch dringend aan om je huisarts of de huisartsenpost te bellen. Dit kan namelijk wel gevolgen hebben.

Reageren
    Diaan

Ik heb 2 uur geleden een oxazepam genomen van 10 mg mag ik een tabletje innemen nu van quetipine 25 mg?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan die vraag helaas zo niet beantwoorden. Beter om hierover even te bellen met de huisartsenpost. Die hebben namelijk inzage in je patiëntendossier

Reageren
Reageer op: Oxazepam en quetiapine
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.