- Jan b2 januari 2018 om 12:56
Ik gebruik al 1 jaar Quetiapine voor het slapen maar niet hoger, dan 200 mg wil mijn psychiater niet gaan. Is er een vervanger die net zo goed is ik kan nu geen classid antibiotica meer gebruiken gaat niet samen. Heb,10 jaar geleden longkanker gehad ben een stuk long kwijt. Moest kiezen tussen slapen of classid niet slapen is geen optie. Dus,
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 januari 2018 om 14:02Dat is een vraag die je toch met de psychiater moet bespreken. Er zijn zeker alternatieven, maar die moeten dan wil voor jou geschikt zijn. De psychiater kan dat het beste beoordelen
ReagerenCatootje3 januari 2018 om 11:02Bij slecht slapen vooral ook wat doen aan oorzaken, zoals voeding en tekorten aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Onder andere magnesium en vitamine B.
Reageren
Allerlei medicatie, dus ook antipsychotica, antibiotica en die tegen de lonkanker, beroven je lichaam van allerlei vitaminen, mineralen en andere stoffen. Wat aanvulling kan dus zinvol zijn. Ook kan ontgifting van je lichaam door de medicatie tegen de kanker goed zijn.
Er zijn ook natuurlijke middelen als theanine en 5htp. Die laatste niet bij wisselende stemmingen.