Zoeken Vraag het forum

Kunnen mijn medicijn en mij zo veel wegnemen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Hallo,

Ik slik al een tijdje antidepressiva, hoelang weet ik niet, maar kan ik naar vragen.
    Maar nu voel ik mij wazig….
    Ik lig dagen in bed en doe niet meer met dagelijkse dingen. Mijn hoofd is heel leeg. Heb ook een droge mond en neus en ogen..
    Erg vergeetachtig en denk alleen maar aan zelfmoord of euthanasie. Ik zou niet weten hoe ik zelfmoord kan uitvoeren, het enige als ik een ander er mee belast. Net zoiets als een poging? Hoe werkt dat dan? Want als je weet hoe, dan werkt het toch in 1 keer.
    Zijn er medicijnen die mij gevoel teruggeven? Waar ik ook dikker van word? Ik las iets over lithium.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga eens naar de huisarts en bespreek dat met je huisarts. Dat je je zo voelt zou inderdaad door de medicijnen kunnen komen,

Reageren
Reageer op: Kunnen mijn medicijn en mij zo veel wegnemen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.