Home / Medicijnen / afbouw lorazepam
De eerste weken kan een verhoging wat bijwerkingen geven, maar die gaan doorgaans ook weer over
Goede middag heb ongeveer 10 jaar 10 mg loracepam gebruikt ben nu aan het afbouwen
Ben op advies van Ggz dokter per maand 0.25 mg er af bij laaste 0.25 mg
Ge hal veert naar 0.12.5 nog 3 weken dan naar 0.0 heb nu nog wel afkickverschijnselen
Krijg ik dat nogal ik helemaal gestopt ben
Groet Bob
Je zult er dan waarschijnlijk ook nog even last van hebben ( of kunnen hebben). Dat is echter voor iedereen anders
Lees hier wat ervaringen met afbouwen benzo's
Ik heb helaas ook 5 jaar verschillende soorten gehad is dat schadelijk?
Mag dat wel van Rivotril naar oxacepam gaan ?
Was er maanden ernstig ziek van maar wist niet waarvan kwam ik pas later achter dat dat schadelijk is voor brein
Heb ik daarom meer last van het afbouwen nu ?
Kan je door mislukte poging opbouwen antidepressiva last van hersenpijn. Tinnitus krijgen ?
Is dat normaal dat je al ontwenningsverschijnselen krijgt voordat je begint met afbouwen?
Ik ben al 1 mand bezig om in 5 maanden van 0.05mg loracepam aan het af bouwen
En ik ga nu door gigantische nare tijd heen ik kom niet meer tot rust en ook ben ik. zwaar depressief
Heb nu erg Veel last van bijwerkingen zoals hartkloppingen en tinnitus en insommia en ook maagpijn eigenlijk alles
Ik ben bang dat het toch nog te snel is voor mij
En ook dat ik nooit meer gezond kan worden
De huisarts doet er erg makkelijk over mag zo weer nieuwe krijgen maar mijn leven is vor altijd veranderd
Maar afbouwen dat is niet mogelijk alleen bij jelllrnek na ongeveer een jaar wachten in een of drie weken.
Ik vind het een gevaarlijk medicijn met weinig informatie of begeleiding
Hoe lang duren de ontwenningsverschijnselen gemiddeld bij langer termijn gebruik
Ja dat begrijp ik hoop dat het nu beter met je gaat inmiddels
Ik heb ook zoets en ga ook door een hel met dezelfde soort klachten
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!