- Anoniem27 juli 2016 om 14:35
Hallo
Ik ben een jongen van 25 en heb vaak wel wat pijntjes in mijn lichaam enzo dus ben vaak bij de huisarts om bloed te controleren, maar ze kunnen nooit iets vinden. Nu heb ik sinds een week een naar gevoel in het onderste deel van mijn ribben (rechter kant) t.h.v. mijn lever, maar ook richting mijn heup. Het voelt alsof ik een stomp heb gehad in mijn zij. Het is geen erg pijnlijk gevoel, maar het voelt beurs en soms een lichte steek. Bij licht drukken met de vinger tussen de ribben voel ik wel duidelijke toename in een pijn. Maar ook onder de ribben, in het zachte gedeelte van de buik, voel ik diverse drukgevoelige plekken. 2 weken geleden was er geen afwijking te zien aan mijn lever waarden in het bloed. Ik heb ook geen vergeling van de huid of ogen ofzo. Moet ik nu bang zijn voor kanker? Ik kan niet echt goed ontdekken of het gevoel van uit het orgaan komt of oppervlakkig. Als ik de huid bij elkaar pak tussen twee vingers dan is het net alsof die huid erg gevoelig is.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 juli 2016 om 15:56Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijken.
Reageren