- Anoniem20 juni 2016 om 11:09
Hoi,
Ik heb al sinds een ween last van stekende en zeurende pijn rechts onderin me buik. De pijn zit bijna ter hoogte van mn lies en soms gaat het door naar me been me heup en naar onder bij me bil.
Ik ben naar de huisarts geweest. Urine weggebracht en bloed geprikt. Alles was goed had geen ontstekingswaarde, nier en lever functie was goed en me urine ook. Wie heeft dit ook meegemaakt of wie heeft enig idee?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juni 2016 om 13:15Heeft de huisarts ook gekeken of er geen liesbreuk was?
Reageren
Hoe oud ben je? Ben je man of vrouw?Anoniem21 juni 2016 om 07:14De huisarts heeft gevoeld aan mijn buik en ook een inwendig onderzoek gedaan. Zelfs een zwangerschapstest.
Reageren
Volgens haar was er niks raars te vinden.Anoniem21 juni 2016 om 07:15Oh en ben een vrouw van 25 jaar.
ReagerenJohn (moderator)
21 juni 2016 om 08:32Gebruik je de pil?
Reageren
Wanneer moet je ongesteld worden of heb je de stopweek?
Je voelt zelf ook geen bultje op de plek van de pijn?Anoniem21 juni 2016 om 09:14Ik gebruik idd de pil.
Ik ben anderhalve week geleden nog ongesteld geweest. Nee voel niks raars.Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
21 juni 2016 om 09:24Misschien is het dan toch goed, om aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog te vragen. Het zou eventueel een cyste op een eierstok kunnen zijn…
ReagerenAnoniem21 juni 2016 om 13:21Dankjewel voor je reactie.
Reageren
Ik zal morgen dan toch nog de huisarts gaan bellen voor een eventuele doorverwijzing.