- Anoniem25 maart 2016 om 07:28
Ik heb een vraagje.
Al een paar nachten word ik wakker van pijn in mijn buik en rug.
Dit komt zomaar opzetten.
Het gevoel vooraf lijkt op het gevoel net voordat je maag begint te knorren op het moment dat je zeg maar trek hebt.
Dat gevoel bij een knorrende maag ervaar ik als mijn darmen die zich samen trekken en daarna gaat het knorren.
Dus ik voel nu elke keer het samen trekken van ik denk mijn darmen, het gaat namelijk door heel mijn buik en rug heen, en dan pijnscheuten (ipv knorren).
Het doet echt wel even pijn, maar het trekt snel weg. Het lijkt wel aan mijn buikwand te beginnen en dan zo via m’n zij naar m’n rug. Maar doordat het zo snel soms lijkt blijkt het allemaal in elkaar over te gaan.Waar komt dit vanaf en belangrijker hoe kom ik er van af?
Ligt het misschien aan wat ik gegeten heb?
Overdag heb ik er trouwens nooit last van, alleen maar snachts.Ik hoop dat u me meer duidelijkheid kan geven.
In ieder geval of het kwaad kan of niet.
Alvast bedankt!8 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 maart 2016 om 09:45Wat en wanneer eet en drink je het laatst voordat je naar bed gaat?
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem25 maart 2016 om 09:46Nog even dit. Heb de afgelopen week regelmatig pillen van dr vogel passiflora extra sterk geslikt.
Reageren
Zou dit een bijwerking kunnen zijn?Anoniem25 maart 2016 om 09:49Ik ben 33 jaar.
Reageren
Gisteravond heb ik, groene thee, cola zero en wat paprika chips op.
Zat zelf te denken dat het misschien ook nog wel aan de cola zou kunnen liggen.
Maar weet niet meer wat ik andere avonden op heb. Drink vaak alleen maar groene thee en water.Anoniem25 maart 2016 om 09:52Tijden zijn
Reageren
Half 8 kopje thee
Tussen half 9 en half 10 1 glaasje cola en chips
Om 10 uur een slok water om de pil door te slikken
Daarna slapen.
Moet zeggen dat ik nu nog steeds een zeurende pijn heb, dit heb ik niet eerder gevoeld.
Geen pijnscheuten meer, maar wel dat het gevoelig lijkt.John (moderator)
25 maart 2016 om 10:23Aan het eten en drinken zou het eigenlijk niet moeten liggen.
Reageren
Heb je veel stress of spanningen?
Hoeveel groene thee drink je per dag? Moet je ook vaak plassen?Anoniem25 maart 2016 om 10:28Ja, ik heb veel stress en spanningen. Zit niet goed in m’n vel. Binnenkort daarom ook naar de psycholoog. En ook daarom pillen van dr vogel om de stress momenten wat tegen te gaan.
Ik drink 3 kopjes groene thee per dag. Geen verse maar gewoon een theezakje.
Heb niet het idee dat ik vaker plas dan normaal.Slik trouwens sinds 2 weken ook een tablet magnesium per dag.
Zat nog wat te zoeken op internet, kan het ook niersteentjes zijn?
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2016 om 10:52Niersteentjes denk niet. Dan zou je ook problemen krijgen met plassen.
Reageren
Het kunnen wel klachten zijn die stress gerelateerd zijn.Anoniem25 maart 2016 om 11:32Dan hou ik het voorlopig daar op. Anders ga ik volgende week naar de huisarts.
Reageren
Bedankt in ieder geval voor de reacties.