- Anoniem10 maart 2016 om 20:21
Grrrr krijg mijn bericht niet geplaatst
John (moderator)
10 maart 2016 om 20:40Het is toch een aantal keer geplaatst…. ik heb verwijderd wat te veel was..
Ligt niet aan je kontje, de emmer is gewoon te klein LOL
ReagerenAnoniem10 maart 2016 om 20:50Haha, zo klein is mijn kontje niet , maar denk dat het ziekenhuis wordt, het is weer een bult aan het worden en voelt keihard aan, tis ten grootte van een halve knikker nu en brand een beetje.. huid glimt oom weer erom heen van de spanning.. morgen om kwart voor negen weet ik meer… duim maar voor me…
ReagerenAnoniem10 maart 2016 om 20:52Hehe dat was mijn bericht dus.. komt denk ik door smileys die ik gebruik.. tekst achter de smily pakt ie dus niet mee.. bedankt voor het verwijderen
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2016 om 21:05Lijkt er dan toch op dat er ofwel een ontsteking is of een nieuw abces…..beter om je door de huisarts meteen te laten doorverwijzen
Maar eens afwachten dan……
ReagerenAnoniem11 maart 2016 om 08:26Ik kom net van de huisarts vandaan, abces ziet er onrustig uit en er komt pus uit, dus ik mag nu door naar het ziekenhuis…
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2016 om 09:55Succes !!
ReagerenAnoniem11 maart 2016 om 14:16Dank je.. lig nu te wachten.. om 4 uur word ik geholpen.. pfff
ReagerenAnoniem15 maart 2016 om 07:51Zo, ik ben weer een beetje onder de mensen haha… het heeft er behoorlijk ingehakt allemaal.. ze hebben het abces opengemaakt en het gangetje wat onderhuids loopt ook, dus ik heb een flinke gat tussen mijn billen zitten nu.. ik heb algehele narcose gekregen en ze hebben mij op mijn buik geopereerd.. na de operatie had ik aardig wat pijn en was kotsmisselijk, dus ik heb lekker morfine gekregen en iets voor de misselijkheid en paracetamol via het infuus..
Ik was rond kwart voor 9 thuis s avonds… en moest ook gelijk spoelen nog.. ik was nog zo stoned van de morfine, dus dat was best leuk haha
Zaterdag had ik heel erg pijn aan mijn mond, lippen, keel, borstkas en ribben, alles is gekneust doordat ik op mijn buik ben geopereerd maar dat is nu gelukkig zo goed als weg.
En ik heb blauwe plekken overal.. ik wil niet weten wat ze allemaal gedaan hebben met mij, haha
Volgende week moet ik terug komen voor controle, tot dan nog 2 keer per dag spoelen.. er komt nog steeds pus en bloed uit
Btw het is erg vermoeiend allemaal.. ben elke keer doodop…
ReagerenJohn (moderator)
15 maart 2016 om 10:38Heftig!
Het was in ieder geval en flink abces. Zo te lezen hebben ze het nu dan wel goed aangepakt. Die wond zal nog wel even open blijven. Dat is ook nodig om al het vuil eruit te laten komen. Het zal nog even duren voordat je herstelt bent.
Ik wens je in ieder geval beterschap!
ReagerenAnoniem16 maart 2016 om 15:36Dank je wel… vandaag voor het eerst naar buiten geweest wat boodschapjes gedaan.. maar ben bekaf en mijn reet doet zeer, valt dat tegen zeg… de wond zelf ziet er niet uit, nog een lekker diep gat en zit witte smurrie in.. volgende wwek woensdag afspraak bij de chirurg.
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2016 om 16:38Wees voorzichtig en beweeg niet te veel….. Er zal waarschijnlijk nog pus in zitten. Dat is de reden waarom de wond open blijft. De rommel moet er uit…
ReagerenAnoniem18 maart 2016 om 13:08Ik had gedacht ze maken het open, maken alles schoon en genezen maar.. maar er zit nog steeds pus, af en toe bloed het ook…
Reageren
valt me gewoon erg tegen allemaal, maarja ben er ook al 2 weken mee onderweg..
Op zich gaat het goed, het doet geen zeer.. voelt alleen raar aan, de rand van de wond is hard…
Heb ff een foto erbij gevoegd.. volgens mij is het ietsjes ontstoken en nog best wel veel pus erin…John (moderator)
18 maart 2016 om 16:55De wond zelf ziet er vrij rustig uit. Het randje is wat rood. Blijf het wel in de gaten houden.
Reageren
Je was een tikkeltje te optimistisch….maar het zit ook op een zeer lastige plekAnoniem19 maart 2016 om 11:22Behoorlijke lastige plek ja, haha
Reageren
alles loopt mijn bilspleet in..
Ik hou het zeker in de gaten.. elke dag kijken en foto ervan maken..
Maar ben het zat, wil zooo graag werken.. maar dat lukt gewoon niet.. ben al doodmoe als ik gedoucht heb of rondje met de hond heb gelopen..
en ik doe best vrij zwaar werk met tillen, werk bij postnl, en het is constant zitten en opstaan.. en dat zitten gaat nog niet echt formidabel..
ik hoop woensdag bij de chirurg opngoed nieuws iig…