- Anoniem23 januari 2016 om 09:02
Beste iedereen,
Een vraag waar ik al een paar korte weken tegenaan loop is hoe het toch komt dat het patroon in mijn stoelgang veranderd is.. Ik heb gemerkt dat ik ineens in de ochtend ook naar het toilet moet voor een grote boodschap. Dit ervaar ik als heel vervelend omdat ik in de ochtend vaak colleges heb of in de universiteitsbieb zit en absoluut geen grote boodschap wil doen buitenshuis. Maar inhouden wil ik natuurlijk ook niet.
Voorheen moest ik eigenlijk nooit in de ochtend, maar dat is ineens zo veranderd!Veel is er niet veranderd in mijn leven, behalve dat ik wel de laatste tijd de detox thee van Yogitea drink, elke dag wel. Zou het hierdoor komen? Echter kan ik mij niet voorstellen dat een thee zo’n effect heeft op mijn stoelgang..
Verder is mijn stoelgang wel goed, plakt niet, is niet te nat. Gewoon een goede drol zeg maar..
Iemand die hier bekend mee is of iets op te zeggen heeft? Dankjewel! 🙂
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 januari 2016 om 11:35[quote]behalve dat ik wel de laatste tijd de detox thee van Yogitea drink, elke dag wel. [/quote] Niet zo raar dus…het reinigt je darmen….
ReagerenAnoniem23 januari 2016 om 15:48Heel erg bedankt voor je reactie!
Maar ik kan mij absoluut niet voorstellen dat deze thee echt dit effect heeft op mijn stoelgang.. Zou het werkelijk? 😮 ik dacht meer dat ik vaker zou moeten plassen, maar niet een werking op mijn darmen.
Maar als ik erover nadenk is het denk ik wel begonnen toen ik met deze thee begon..
ReagerenJohn (moderator)
23 januari 2016 om 16:20Stop even met de thee. Het is sowieso niet goed om die langere tijd dagelijks te gebruiken.
ReagerenAnoniem23 januari 2016 om 21:52Thanks voor het advies!! 🙂
Reageren