Zoeken Vraag het forum

stekend en drukkend bevoel lies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik heb ongeveer een half jaar last van een stekend en drukkend gevoel rechtsonder mijn buik in mijn lies. Het zijn aanhoudende steken meestal s ochtends of s avonds. De ene keer heb ik er elke dag 2x last van dan weer een aantal dagen niet. Het gaat dan om een heftige steek van een minuut, daarbij voelt het drukkend als er bijvoorbeeld een rand van je onderbroek op zit. Het is ook alleen aan de rechter kant tussen onder mijn buik en net iets boven mijn lies. Ik heb laatst mijn bloed laten prikken via de huisarts daar kwam niets uit. Een oorzaak zoek ik niet, maar moet ik me hier druk om maken? Omdat het vaak toch maar een keer op een dag is vraag ik me af of ik het serieus moet nemen of niet. Minder of meer wordt het niet.
    Alvast bedankt!!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Misschien toch goed om even naar de huisarts te gaan. Het zou eventueel een liesbreukje kunnen zijn.

Reageren
Reageer op: stekend en drukkend bevoel lies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.