Zoeken Vraag het forum

Chronische blinde darm ontsteking

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • G

Hallo,
    Ik ben afgelopen woensdag opgenomen in het zkh vanwege vermoeden blinde darm ontsteking. N.a.v bloedtesten en echo is overgegaan tot scopie.
    De chirurg heeft mijn blinde darm verwijderd. Na de o.k heeft hij mijn man gebeld en gezegd dat hij chronisch ontstoken was, chirurg was verbaasd dat ik niet eerder last heb gehad.
    Ik heb zelf de chirurg niet meer gesproken, ik was natuurlijk een spoedgevalletje tussendoor voor de kerst. Dag later andere chirurg aan bed gehad maar die kon er niet veel over zeggen en moest het met mijn afspraak na 2 wkn op de poli maar vragen.
    maar mijn vraag is dus..Hoe lang kan ik hier al wel niet mee rond gelopen hebben ?
    Hebben we het dan over dagen, weken, maanden ??

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen, maar bij een chronische ontsteking kan dat maanden zijn.

Reageren
    g

Oké.
    Ik vraag het op de poli tzt nog wel aan de betreffende chirurg.
    Maar ben zo verbaasd dat is daarmee mss al zolang rond heb gelopen.
    heb ik mijn lichaam dan niet serieus genomen, wel eens buikpijn gehad. Maar nooit zo erg dat ik er niet om kon functioneren eigenlijk.
    maar goed hij is er uit, kan me niet meer lastig vallen nou.

Reageren
Reageer op: Chronische blinde darm ontsteking
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.