Klachten na antiredlux operatie

ik ben in jan2017 geholpen aan refluks operatie  wel geen last meer van maagzuur  maar ik voelde me in sept niet goed hevige buikpijnen tot nu toe geen enkele verbetering wordt van hot naar her gestuurd niemand weet het is er een arts die zegt ik wil wel kijken hoe of wat ik weet niet meer durf ook niet meer naar de mdl arts ja zei stuurd met naar psigoloog nou ga niet zit in me buik darmen voel gevoel niet goed kunenbeten enz wie iemand iets BVD

Reactie

beste Yvonne,

heb je die pijn steeds na je maaltijden? Dan lijkt dit wel erg op het dumping syndroom. Dit wel zeggen dat je een te snelle maaglediging hebt en daarvan krijg je krampen. Normaal heb je dit dan van iets vet of iets zoet te eten. Mvg

Reactie

Hoi Tine ja ik sta op de wachtlijst  bij dokter Hueting hoe doe heel veel van die operatie's ben al bij de anesthesist  geweest verder kunnen ze nog niet vertellen  wanneer ik aan de beurt ben.

Vreemd genoeg gaat het nu heel goed! Pfff en dan ga je toch weer twijfelen,ik slik nu pantozol ipv Locec

Reactie

Hoi Denver,

Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten. Ik nam jaren pantomed van 40mg, soms 5 per dag! De dokter zei dat ik pillen kon nemen zoveel ik wou maar dat de oorzaak er niet mee weg zou gaan. Ik kende ook periodes dat het beter ging. Wellicht omdat je ‘onbewust’ ook wel bezig bent met eten te nemen waar je minder last van hebt. Ik weet je leeftijd niet maar je moet wel bedenken dat je wellicht nog een heel leven voor je hebt en dat liefst wil zonder die vreselijke pijn van het zuurbranden? Ikzelf ben 48jaar en heb meer dan 25 jaar met mijn pijn rondgelopen. De enen tijd ging het beter de andere dan weer niet. Had ik dit maar eerder gedaan. Het zou me toch wel een ander leven bezorgd hebben. Als je alles wist op voorhand hé.. maar nu ben ik wel van al die last verlost.

Reactie

Hoi, Tine ik ben 61 en heb al 34 medicijnen  geslikt toen de losec net was uitgevonden ben ik daar mee begonnen. Ik heb het gekregen tijdens de zwangerschap  van mijn tweeling die alle twee in stuit lagen en daardoor heel hoog zaten en tot 40 weken,er is gewoon te veel spanning op komen te staan.

Helaas ben ik door borstkanker  en de chemo die ik dus moest allergie's geworden voor veel medicijnen waaronder de losec en nexium dus mijn angst is dat die pantozol ook een keer mis gaat en ondanks mijn pantozol toch vaak zuur in mijn mond enzo brr ik laat ook zeker de operatie doen zeker omdat die medicijnen niet zo onschuldig  zijn als iedereen dacht! Ik hoop dat ik na de operatie ook blij ben

Reactie

Hoi Denver,

ooh wat heftig allemaal! Nee de medicatie’s zijn niet steeds onschuldig, ook al beweren sommigen van wel. Ik hoop voor jou dat je na de operatie ook verlost zal zijn van de ongemakken. Ik nam na de operatie niets meer van medicatie! Direct van het zuur verlost! Geen vieze smaak meer in de mond, eten wat ik wil.. kortom het heeft mijn leven in de positieve zin verandert. Ik heb spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan. Ik hoop voor jou dat je spoedig wordt geholpen. Net na de operatie is het even ellende maar erna stap per stap is de weg vooruit!

Reactie
Reageer op: Klachten na antiredlux operatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief