- e.r23 oktober 2015 om 17:43
Beste mensen,
Een kleine 4 weken geleden (eind september) kreeg ik diarree.
Na een week ben ik maar naar de huisarts gegaan en ik moest ontlasting inleveren.
bij onderzoek is er niks gevonden, maar als ik er nog last van heb na een week dan is het beste dat we bloed gaan prikken.Een week later heb ik bloed geprikt want heb er nog steeds last van.
conclusie alle waardes van het onderzoek was goed en geen gekke dingen gevonden.nu ben ik door gestuurd naar het ziekenhuis voor een darmonderzoek want die duurt me wel erg lang momenteel.
Wat kan ik nu nog verwachten aangezien ze niks hebben gevonden in de ontlasting en bij het bloedprikken.
Normaal ben ik zo gezond als een vis en heb nooit diarree gehad.
ik voel wel bij me dikkedarm een klein pijntje, verder ben ik niet ziek eet en drink gewoon en niet afgevallen.
merk wel dat er soms bloed bij zit vooral smorgens rest van de dag gaat het wel.mvg e.r
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2015 om 18:42Misschien een poliep in e darmen….dat is zo niet te zeggen. Daar is nou juist dat onderzoek voor
ReagerenAnoniem23 oktober 2015 om 20:08bedankt voor je reactie ik zal eens googlen
ReagerenAnoniem31 oktober 2015 om 16:57Gisteren heb ik een dikkedarm onderzoek gehad en er zaten wat ontstekingen voor ver ze kunnen zien.
heb medicatie mee gekregen van de arts, de uitslag krijg ik volgende week binnen.
Voor alle mensen van deze forum, zon darmonderzoek stelt helemaal niks voor en viel me 100% mee terwijl ik me beste druk maakt, dus mensen geen paniek.
ReagerenNancken19 augustus 2017 om 08:54En hoe is het nu afgelopen? Ik heb hetzelfde probleem
Reageren