Zoeken Vraag het forum

jaren buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • vrouw, 23

Hallo allemaal,

Ik heb hier al vaker iets over gepost. Maar ik heb al sinds 2010 buikpijn. Uitstrijkjes, echo, maagonderzoek en darmonderzoek gehad. En een test om te kijken of ik lactoseintolerantie heb. Maar nergens is wat uitgekomen.
    De buikpijn is nooit weggeweest. Hierdoor dacht de dokter dat het tussen de oren zat of dat het prikkelbare darm was. Dus ben ik er niet meer mee terug gegaan. Nu heb ik de laatste tijd vaak een branderig gevoel in de buik, dat ik niet weet of het mijn maag of darmen zijn..

Ik wil er wel even bijzeggen dat ik al 11 jaar vegetariër ben. Kan dit hier aan liggen? Dat omdat ik vegetariër ben dat ik een bepaalde vitamine of mineraal mis waardoor ik zo vaak buikpijn heb? (Weet niet of dat kan). Zijn er nog meer vegetariërs die hier last van hebben?

Ik hoop dat ik niet de enige ben. Wil er nu zo graag achter komen waar het aan ligt. Hierdoor ga ik niet graag ergens naartoe omdat ik bang ben dat mijn buikpijn terug komt.

de buikpijn word trouwens wel minder als ik ga liggen. Dan trekt het langzaam weg.

alvast bedankt.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen dat je toch bepaalde voedingsstoffen mist.
    Je zou de [url=https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/eetmeter/]eetmeter[/url] van het voedingscentrum kunnen gebruiken om daar een goed inzicht in te krijgen. Dat geeft dan de mogelijkheid om je voedingsgewoonten aan te passen als dat nodig zou zijn.

Reageren
    vrouw, 23

Dat is best wel handig. Dankjewel

Reageren
Reageer op: jaren buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.