- vrouw, 2320 juli 2015 om 09:58
Hallo allemaal,
Ik heb hier al vaker iets over gepost. Maar ik heb al sinds 2010 buikpijn. Uitstrijkjes, echo, maagonderzoek en darmonderzoek gehad. En een test om te kijken of ik lactoseintolerantie heb. Maar nergens is wat uitgekomen.
De buikpijn is nooit weggeweest. Hierdoor dacht de dokter dat het tussen de oren zat of dat het prikkelbare darm was. Dus ben ik er niet meer mee terug gegaan. Nu heb ik de laatste tijd vaak een branderig gevoel in de buik, dat ik niet weet of het mijn maag of darmen zijn..Ik wil er wel even bijzeggen dat ik al 11 jaar vegetariër ben. Kan dit hier aan liggen? Dat omdat ik vegetariër ben dat ik een bepaalde vitamine of mineraal mis waardoor ik zo vaak buikpijn heb? (Weet niet of dat kan). Zijn er nog meer vegetariërs die hier last van hebben?
Ik hoop dat ik niet de enige ben. Wil er nu zo graag achter komen waar het aan ligt. Hierdoor ga ik niet graag ergens naartoe omdat ik bang ben dat mijn buikpijn terug komt.
de buikpijn word trouwens wel minder als ik ga liggen. Dan trekt het langzaam weg.
alvast bedankt.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juli 2015 om 12:33Het zou kunnen dat je toch bepaalde voedingsstoffen mist.
Reageren
Je zou de [url=https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/eetmeter/]eetmeter[/url] van het voedingscentrum kunnen gebruiken om daar een goed inzicht in te krijgen. Dat geeft dan de mogelijkheid om je voedingsgewoonten aan te passen als dat nodig zou zijn.vrouw, 2320 juli 2015 om 15:45Dat is best wel handig. Dankjewel
Reageren