- Anoniem6 november 2014 om 20:50
Hoi,
Sinds vanochtend heb ik hevige pijn in m’n bovenbuik, dat uitstraalt naar de linkerzijde.
Ook houd ik niks binnen en heb ik een snelle ademhaling. De pijn kan ik het best opvangen als ik recht op zit en naar voren leun. Nu is het zo dat ik sinds maandag ben begonnen met Azatioprine voor m’n colitis ulcerosa. Zou dit misschien een alvleesklierontsteking kunnen zijn?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 november 2014 om 00:40Dat is moeilijk te zeggen.
Reageren
Neem morgenochtend in ieder geval even contact met de artsAnoniem7 november 2014 om 12:17Maar komen de klachten met een alvleesklierontsteking overeen?
Reageren
Of denk jij aan wat anders ?John (moderator)
7 november 2014 om 17:45Ik denk daarbij vooral aan je maag en niet meteen aan de alvleesklier.
ReagerenAnoniem7 november 2014 om 18:35Zou ik mogen vragen op welke symtomen jij dat baseerd?
ReagerenJohn (moderator)
7 november 2014 om 20:46[quote]hevige pijn in m’n bovenbuik, dat uitstraalt naar de linkerzijde.
Ook houd ik niks binnen en heb ik een snelle ademhaling. [/quote]Maar dat is dan wat ik denk hier vanachter de PC . Daarom schreef ik dus dat je ook even contact op moest nemen met arts om de klachten te bespreken.
ReagerenAnoniem8 november 2014 om 16:31Ik heb de huisartsenpost gebeld om te vragen voor advies en die wil dat ik vanavond even langs kom,omdat hij het niet vertrouwt ofz.
Reageren
Nu is mijn vraag wat ze dan gaan doen. Als het een alvleesklierontsteking is moet ik dan ogenomen worden of is het stoppen van die pillen goed genoeg en kan ik dan weer naar huis (als het aan die pillen ligt natuurlijk).John (moderator)
8 november 2014 om 20:37daar kan ik je natuurlijk ook geen antwoord op geven.
Reageren
Ik neem aan dat je al geweest bent?