- Anoniem19 juni 2014 om 06:38
Hallo allemaal,
Ik ben een jongedame van 24 jaar.Ik heb sinds een jaar dat mijn gezondheid wat slechter word. Het begon met misselijk zijn wanneer ik na 8 uur ’s avonds nog wat at. Dan was ik tegen het bed tijd aan ontzettend misselijk. Op dit moment eet ik na 6 uur dan ook niets meer. Daarnaast heb ik ook last van jeukende handpalmen.
Daarna begon er een erg wisselende stoelgang bij te komen. Van letterlijk water tot verstopt zitten. Daarnaast ook last van maagzuur oprispingen.
Ik ben hiervoor bij de huisarts geweest en die stuurde me met ranitidine weer naar huis. Na twee dagen gebruik werd ik hier zo enorm misselijk en duizelig van dat ik flauw ben gevallen. Toen moest ik stoppen met de kuur ranitidine.De klachten van mijn darmen gingen niet weg en kreeg toen een 60 dagen kuur omeprazol mee.
Op dit moment is mijn stoelgang zo wisselend dat ik het soms niet uit kan houden van de pijn. Wanneer je verstopt zit en er komt diarree achter aan. Dat doet zoveel pijn. (Snel verkeer langs een file). Op sommige momenten dat ik op het toilet zit heb ik zoveel pijn dat mijn hoofd begint te suizen en ik mijn armen en benen voel tintelen en heb ik het gevoel dat mijn darmen uit elkaar knappen. Wanneer alles eruit is is de pijn ook gelijk weg.
Ik ben ten einde raad. Mijn huisarts zegt dat ze het ook niet meer weet. Terwijl ik al vaker heb aangekaart dat ik denk dat ik ergens allergisch voor ben en niet zozeer last heb van een overproductie aan maagzuur. (wat zij denkt)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 juni 2014 om 07:31Het natuurlijk moeilijk te zeggen wat er aan de hand is. Maar ik denk wel dat het tijd wordt om het beter te laten onderzoeken. Ga naar de huisarts en vraag om een ontlastingsonderzoek en vraag een verwijzing naar de MDL arts.
Reageren