- Anoniem8 februari 2014 om 13:51
Hallo,
Al een tijdje heb ik enorme last van mijn maag en darmen.
De laatste tijd is het echter zo erg dat ik er echt door in de put zit!Een jaar geleden had ik vaak last van steken in mijn buik, na verschillende malen bij de dokter besloot hij dat het tijd was voor verdere onderzoeken.
Helaas uit deze onderzoeken was niets gekomen. Waardoor ik naar huis ben gestuurd zonder uitleg.Op een dag kon ik niet meer lopen van de pijn, maar omdat ik al zo vaak last heb gehad nam mijn omgeving me niet serieus. Aan het eind van de avond kon ik niet meer en ben ik alleen naar spoed gegaan, bleek appendix die ontstoken was en heb me onmiddellijk moeten laten opereren.
Helaas was dat niet de oorzaak van de darm en maagklachten.
De laatste maand heb ik het terug enorm erg.
Ben elke dag enorm misselijk, heb krampen, stoelgang is zeer dun, alsz ik mijn buik nog maar aanraak verga ik van de pijn.
De laatste tijd heb ik echter nog iets meer.
Het begint meestal dat ik me zwak voel, daarna krijg ik het enorm warm, zie zwart voor men ogen en krijg enorme hartkloppingen. Het gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen. Ben dan ook enorm misselijk.Weet niet meer wat ik nog kan doen, naar de dokter blijven gaan is ook geen optie aangezien hij er van overtuigd is dat mijn klachten met pds hebben te maken.
Heeft iemand hetzelfde ?
Groeten
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 februari 2014 om 18:10PDS kan de oorzaak wel zijn. Is er al een colonoscopie gedaan? Is je ontlasting ook al eens onderzocht?
Hoe is het met de ontlasting nu?
ReagerenAnoniem8 februari 2014 om 20:01Stoelgang is nog steeds niet inorde, maar volgens de huisarts moet ik me geen zorgen maken zolang er geen bloed bii zit. Echt geruststellend vind ik dit niet.. er zijn meerdere echo’s gemaakt van buikstreek. Hierop was niets te zien.
ReagerenJohn (moderator)
8 februari 2014 om 21:13Ben je wel onderzocht door een MDL arts? (internist)
ReagerenAnoniem8 februari 2014 om 22:16Neen.
Reageren
Sinds een paar dagen heb ik ook constant als ik iets beweeg een klotsend geluid uit mijn maag. Juist alsof er teveel water inzit. Dit had ik voordien ook nooitJohn (moderator)
8 februari 2014 om 23:15Dan zou ik toch terug gaan naar de huisarts en een verwijzing vragen voor de MDL arts. Dat je je geen zorgen hoeft te maken zolang er geen bloed in je ontlasting zit vind ik nogal een understatement.
ReagerenAnoniem9 februari 2014 om 01:46Ik had precies dezelfde klachten als jij, ook de dokter wist niet wat hij er mee aan moest. Toen ik 2 maanden in Thailand was merkte ik dat het veel beter ging nadat ik een tijdje geen gluten at. Nu eet ik al een half jaar geen gluten en merk ik dat ik veel minder last heb van mijn maag en darmen. Misschien zou je dat ook eens kunnen proberen misschien dat het jou ook zal helpen.
ReagerenAnoniem9 februari 2014 om 14:00Had je de klachten ook heel de dag door of enkel na een maaltijd? Ben vannacht weer wakker geworden van de misselijkheid. Moet dan niet overgeven maar voel me zo zwak. Juist alsof alles beweegt. Krijg dan ook vaak het koud zweet. Ja denk dat ik deze week nog maar eens terug naar de dokter ga..
Reageren