- Anoniem18 mei 2014 om 15:08
ik heb veel last van aan mijn navel en duur al paar weken en stil of beweeg doe steets veel pijn en ook rond doe ook pijn en ook pijn van daar naar rechts onder en soms traan ik en pak zware pijnstillers en ik weet niet wa ik moet dpe eigelijk. groetjes
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 mei 2014 om 15:45Wat dacht je ervan om eens bij de huisarts langs te gaan.
ReagerenAnoniem26 mei 2014 om 11:11oke als ik tijd heb want ik heb veel pijn en hoe komt dat?
ReagerenAnoniem12 juni 2014 om 16:55ik durft niet naar dokter te gaan. daaromvia hier
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2014 om 20:44Ik kan je via hier niet onderzoeken om te kijken wat er met je navel is. Je zult toch echt even naar je huisarts moeten. Je komt er anders niet vanaf. Het kan ook erger worden. Dan moet je wellicht naar het ziekenhuis. Dus beter maar even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem25 juni 2014 om 20:12ik ben naar dokter geweest maar die maak niet ongerust maar ik wel. sints maandag heb ik daree met zeer lichte kleur met bloed er bij en ik bne dokter geweest en soms zit te weenen van te pijn en ja navel en daarond is ook brand gevoel geweest. ik ben zelf bijna onwel geweest gisten dis ja dokter is niet ongerus en nu weet ik niet. ik wil daarvoor bellen maar in ben van belgie gaat dat oook en kom dat ook op de rekering? ik graag ook tips
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2014 om 22:19Het 0900 nummer kan vanuit België helaas niet worden gebruikt. Je klachten lijken op een buikgriep. Dat zou na een paar dagen ook weer beter moeten gaan. Als ze aanhouden ga dan terug naar je huisarts.
ReagerenAnoniem26 juni 2014 om 06:25waarom heb ik dan pijn aan mijn navel en daarond en rechte kant. meer dan 2
Reageren
maanden alAnoniem30 juni 2014 om 18:32dokter maak me gerust maar ik niet. en ziekenhuis ben ik er bang van en ik heb ook steets veel pijn. ik kan niet meer groot wc en navel zelf is minnen in wit en stinkt ook en groot wc was woensdag laaste keer licht rood bruin en bloed bij en nu weet ik niet.
Reageren
wat moet ik doen?John (moderator)
30 juni 2014 om 19:39Lijkt toch op een ontsteking. Ga terug naar je huisarts.
Reageren