Zoeken Vraag het forum

zeer veel pijn aan mijn navel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb veel last van aan mijn navel en duur al paar weken en stil of beweeg doe steets veel pijn en ook rond doe ook pijn en ook pijn van daar naar rechts onder en soms traan ik en pak zware pijnstillers en ik weet niet wa ik moet dpe eigelijk. groetjes

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wat dacht je ervan om eens bij de huisarts langs te gaan.

Reageren
    Anoniem

oke als ik tijd heb want ik heb veel pijn en hoe komt dat?

Reageren
    Anoniem

ik durft niet naar dokter te gaan. daaromvia hier

Reageren
    John (moderator)

Ik kan je via hier niet onderzoeken om te kijken wat er met je navel is. Je zult toch echt even naar je huisarts moeten. Je komt er anders niet vanaf. Het kan ook erger worden. Dan moet je wellicht naar het ziekenhuis. Dus beter maar even naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

ik ben naar dokter geweest maar die maak niet ongerust maar ik wel. sints maandag heb ik daree met zeer lichte kleur met bloed er bij en ik bne dokter geweest en soms zit te weenen van te pijn en ja navel en daarond is ook brand gevoel geweest. ik ben zelf bijna onwel geweest gisten dis ja dokter is niet ongerus en nu weet ik niet. ik wil daarvoor bellen maar in ben van belgie gaat dat oook en kom dat ook op de rekering? ik graag ook tips

Reageren
    John (moderator)

Het 0900 nummer kan vanuit België helaas niet worden gebruikt. Je klachten lijken op een buikgriep. Dat zou na een paar dagen ook weer beter moeten gaan. Als ze aanhouden ga dan terug naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

waarom heb ik dan pijn aan mijn navel en daarond en rechte kant. meer dan 2
    maanden al

Reageren
    Anoniem

dokter maak me gerust maar ik niet. en ziekenhuis ben ik er bang van en ik heb ook steets veel pijn. ik kan niet meer groot wc en navel zelf is minnen in wit en stinkt ook en groot wc was woensdag laaste keer licht rood bruin en bloed bij en nu weet ik niet.
    wat moet ik doen?

Reageren
    John (moderator)

Lijkt toch op een ontsteking. Ga terug naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: zeer veel pijn aan mijn navel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.