Zoeken Vraag het forum

Buikgriep of blaasontsteking?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds ongeveer 5 dagen geleden heb ik plots flink de buikgriep te pakken. Ik had last van buikloop, misselijk, buikkramp/buikpijn en continu naar de wc rennen. Sindsdien heb ik rustig gedaan met eten, lichte dingen gegeten en heel veel drinken, daardoor is mijn buikloop nu dus minder maar is de ontlasting nog best zacht (laat ik dat zo zeggen). Nu ongeveer 5 dagen later heb ik af en toe nog steeds last van mijn buik (lichte buikkramp/buikpijn) en ook best vaak lucht in mijn buik waardoor ik last heb van winderigheid. Als ik naar de wc ga en ik leeg mijn blaas is de kramp soms weg, voor de rest heb ik geen branderig gevoel of zo, maar als ik wel moet plassen heb ik wel snel het gevoel dat ik héél nodig moet en soms blijft na het plassen de kleine krampjes aanhouden. Meestal krijg ik alleen dat kramp/buikpijn gevoel als ik denk dat ik weer buikloop krijg alleen komt er niet veel uit en de ontlasting is nu nog steeds zacht. Zal ik een afspraak maken voor een blaasontsteking of hoort dit gewoon echt bij de buikgriep?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De klachten passen wel bij een buikgriep. Maar een blaasontsteking is niet uitgesloten. Laat de urine nakijken dan weet je dat in ieder geval zeker.

Reageren
Reageer op: Buikgriep of blaasontsteking?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.