- Anoniem4 mei 2014 om 21:31
Sinds ongeveer 5 dagen geleden heb ik plots flink de buikgriep te pakken. Ik had last van buikloop, misselijk, buikkramp/buikpijn en continu naar de wc rennen. Sindsdien heb ik rustig gedaan met eten, lichte dingen gegeten en heel veel drinken, daardoor is mijn buikloop nu dus minder maar is de ontlasting nog best zacht (laat ik dat zo zeggen). Nu ongeveer 5 dagen later heb ik af en toe nog steeds last van mijn buik (lichte buikkramp/buikpijn) en ook best vaak lucht in mijn buik waardoor ik last heb van winderigheid. Als ik naar de wc ga en ik leeg mijn blaas is de kramp soms weg, voor de rest heb ik geen branderig gevoel of zo, maar als ik wel moet plassen heb ik wel snel het gevoel dat ik héél nodig moet en soms blijft na het plassen de kleine krampjes aanhouden. Meestal krijg ik alleen dat kramp/buikpijn gevoel als ik denk dat ik weer buikloop krijg alleen komt er niet veel uit en de ontlasting is nu nog steeds zacht. Zal ik een afspraak maken voor een blaasontsteking of hoort dit gewoon echt bij de buikgriep?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 21:52De klachten passen wel bij een buikgriep. Maar een blaasontsteking is niet uitgesloten. Laat de urine nakijken dan weet je dat in ieder geval zeker.
Reageren