Zoeken Vraag het forum

Weer misseiljk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Tijdje geleden ben ik ziek geweest, bijna drie weken overgeven en gewoon brak. Dit ging weer over en is even goedgegaan en nu heb het alweer een week! Kan het dat een virus weer terug komt of moet ik nu naar de dokter?

12 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ps o ja ik vergeet te zeggen dat het hier niet om stress gaat maar ik word wel gestresst van de kotsneigingen. Ben er echt letterlijk goed ziek van en dat levert wel spanningen. Beetje kip of het ei verhaal maar heb verder niet echt stress.

Reageren
    John (moderator)

Mogelijk dat het virus weer of nog steeds actief is. Als het een virus is. Een bacteriële infectie is natuurlijk ook mogelijk. Ga dus inderdaad even naar je huisarts.
    Je zou dan ook iets kunnen vragen tegen het braken als je dat ook nog steeds hebt.

Reageren
    Anoniem

Gaat een bacteriele infectie ook vanzelf over? Ben goed beroerd huisarts heeft me alleen primperan gegeven maar helpt nog weinig. Uitzieken maar weer.

Reageren
    John (moderator)

Als het een virusinfectie is, wat wel voor de hand liggend is, gaat die vanzelf weer over. Dat is dus inderdaad een kwestie van uitzieken.

Reageren
    Anoniem

Nu inmiddels anderhalve week verder en ik blijf misselijk. De middelen die ik van de arts heb gehad helpen niet tot nauwelijks.Moet zij dit niet verder uitzoeken of kan een virusinfectie zoveel weken duren?

Reageren
    John (moderator)

Een virusinfectie kan inderdaad wel wat langer duren.

Neem even contact op met je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Hoe lang mag het duren dan want de huisarts heeft er geen antwoord op…Daarvan krijg ik medicijnen maar die helpen niet!

Reageren
    John (moderator)

Daar heeft helaas niemand antwoord op. Je zult moeten uitzieken.

Reageren
    Anoniem

Moet je horen hoe dat gaat: je belt de huisarts (assistente dus) en legt het verhaal uit…ze zou overleggen….bel ik terug ‘medicijnen liggen in apotheek’..Zonder iets te vragen,onderzoeken enz…Is dat normaal??!

Reageren
    John (moderator)

Nou eigenlijk niet, tenzij de huisarts al weet wat er aan de hand is.
    Is dat niet zo: afspraak maken bij de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Nee die weet het NIET, die schrijft (zoals ik al eerder zei) misselijkheidsmedicatie voor…Gewoon symptoombestrijding.Dus: is het normaal dat een buikgriep zo lang duurt??!!!

Reageren
    John (moderator)

Een virusinfectie kan inderdaad wel langer aanhouden. Maak een afspraak bij de huisarts en ga er naar toe.

Reageren
Reageer op: Weer misseiljk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.