Zoeken Vraag het forum

Alweer ziek Misselijk, overgeven, diaree en koorts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joosje

Hallo,

Vorige week was ik ziek. Misselijk, overgeven, diaree en koorts. Ben 3 dagen ziek geweest.
    Nu ben ik gisteren weer ziek geworden. Hetzelfde verhaal. Een week later dus.
    Hoe kan dit? Moet ik me ongerust maken? Ik ben al behoorlijk afgevallen, omdat ik van de eerste keer ziek zijn nog niet helemaal fit was.
    Heerst er momenteel een virus ofzo en kan ik het zo snel dan al weer krijgen?
    Moet ik naar de dokter met deze klachten?

Groetjes.

4 reacties
    Reageren
    Eveline

Een flinke griep kan al gauw drie weken duren. met name het volledige herstel duurt langer dan velen denken.

De genoemde symtomen misselijkheid, overgeven, diaree en koorts zijn niet bijzonder zorgelijk.

Let erop dat u voldoende drinkt om de vochthuishouding op peil te houden.

Wat gewichtsverlies door te weinig eten is op deze korte termijn geen opvallend probleem.

Als je je zorgen maakt, ga dan altijd even naar de huisarts, of bel even met de assistente

Reageren
    Eric

Lees de patiënten informatie van het Nederlands Huisartsen Genootschap over Griep, en volg de adviezen op die beschreven zijn op: http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBR9a.htm

Reageren
    Joosje

Bedankt voor jullie tips. Ik hoef me dus geen zorgen te maken…

Groetjes, Joosje

Reageren
    Jean

Joosje, ik denk dat je die beslissing alleen zelf kunt nemen. Hoe kunnen wij op dit forum nu weten of iets wel of niet zorgelijk is? Daarbij kunnen we je helpen, maar de beslissing om wel of niet naar de huisarts te gaan, die neem je zelf, op jouw eigen verantwoordelijkheid.

Reageren
Reageer op: Alweer ziek Misselijk, overgeven, diaree en koorts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.