Zoeken Vraag het forum

aambeienoperatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ann De Bozere

Hallo, ik heb goeie 14 dagen geleden 3 huidflapjes laten wegsnijden, ik kan jullie verzekeren dat het een verschrikkelijke pijn is, nu nog, maar dat het verbetert. Het bloeden was menselijk en niet zo veel, maar de keren dat je naar het ‘groot toilet’ moet, zijn inderdaad veel slechter dan bevallen. Ik moest me vasthouden aan de muur om niet ongemakkelijk te worden van de pijn, zoals scheermesjes die erdoor moeten. Dan telkens met de sproeier goed uitspoelen en nog enkele uren pijn erna… Met ontstekingsremmers en dafalgan forte kon ik me gedeeltelijk behelpen. Zeker 2 keer per dag movicol zakjes nemen voor een vlotte (!) stoelgang. Nu doet het nog pijn, maar het is al verbeterd. 6 weken lang elke dag thuisverpleging… Nee, ik had ook nooit gedacht dat het zo pijnlijk zou zijn. Ik heb aan de chirurg gevraagd of hij dat eigenlijk al laten doen heeft en of hij eigenlijk wel weet wat voor een pijn het is… (beetje branden als je naar het toilet moet, zeggen ze…), maar gelukkig evolueert het nu goed en begint het te beteren! Maar voor je eraan begint moet je weten dat je gemiddeld 2 maand niet kan gaan werken!

1 reactie
    Reageren
Reageer op: aambeienoperatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.