- Ann De Bozere18 maart 2013 om 12:00
Hallo, ik heb goeie 14 dagen geleden 3 huidflapjes laten wegsnijden, ik kan jullie verzekeren dat het een verschrikkelijke pijn is, nu nog, maar dat het verbetert. Het bloeden was menselijk en niet zo veel, maar de keren dat je naar het ‘groot toilet’ moet, zijn inderdaad veel slechter dan bevallen. Ik moest me vasthouden aan de muur om niet ongemakkelijk te worden van de pijn, zoals scheermesjes die erdoor moeten. Dan telkens met de sproeier goed uitspoelen en nog enkele uren pijn erna… Met ontstekingsremmers en dafalgan forte kon ik me gedeeltelijk behelpen. Zeker 2 keer per dag movicol zakjes nemen voor een vlotte (!) stoelgang. Nu doet het nog pijn, maar het is al verbeterd. 6 weken lang elke dag thuisverpleging… Nee, ik had ook nooit gedacht dat het zo pijnlijk zou zijn. Ik heb aan de chirurg gevraagd of hij dat eigenlijk al laten doen heeft en of hij eigenlijk wel weet wat voor een pijn het is… (beetje branden als je naar het toilet moet, zeggen ze…), maar gelukkig evolueert het nu goed en begint het te beteren! Maar voor je eraan begint moet je weten dat je gemiddeld 2 maand niet kan gaan werken!
1 reactieReagerenAnoniem18 maart 2013 om 12:05Lees meer vragen en antwoorden over aambeienoperaties:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=operatie+aambeien&sa=zoeken