- Hannetim23 februari 2013 om 11:01
Hallo,
Ik ben een meisje van 16 en heb nu al een maand last van vanalles en nog wat.
Het begon met een soort van griep, maar dan zonder koorts, vooral veel snot, keelpijn en hoofdpijn.
Een week daarna begon ik last te krijgen van een hol gevoel in mijn maag waarvan ik niet kon slapen. Dat is dan redelijk snel verdwenen, maar één dag erna kreeg ik last van hevige hoestbuien, oorpijn, keelpijn etc. Waarschijnlijk bronchitis.
En vanaf deze nacht heb ik nu ook nog last van hevige misselijkheid, migraine en diarree.
Het is nogal veel door elkaar, dus daarom vraag ik mij af of dit gewoon buikgriep is of meer? Ik heb deze maand wel veel medicijnen genomen, zoals motilium, keeltabletten, pijnstillers en hoestsiroop…
Hopelijk kan iemand me helpen.
Groetjes2 reactiesReagerenLana23 februari 2013 om 11:13Hai, klinkt als een hardnekkige verkoudheid en buikloop. Misselijkheid kan door de migraine komen. Lees de bijsluiters van de medicijnen die je neemt en houd je aan de voorgeschreven dosering. Als het nu met een paar dagen niet beter gaat, of je krijgt plots hoge koorts, bel dan even met de assistente van je huisarts.
Beterschap
ReagerenTante Nel23 februari 2019 om 22:24Welke troep zat er in de hoestsiroop ?
Ook opletten met neussprays die kunnen ook zeer sterk op je darmen werken.
Reageren