- Lies30 januari 2013 om 13:49
Hallo,
Is er misschien iemand die mij raad kan geven. 12 weken geleden ben ik van anticonceptiepil overgestapt en toen ging het flink mis. Sindsdien heb ik namelijk al buikpijn. Enorme buikpijn onder mijn navel. Toen ben ik in overleg met huisarts weer teruggegaan op oude anticonceptiepil, maar het is nog steeds niet over.
We zijn bij de gyneacoloog geweest voor inwendige echo, niets gevonden. Buik echo niets gevonden. Nu moest ik 31 nachtjes slapen voordat ik terecht kon bij een maagdarmleverarts. Ook hij weet niet wat het is. Het doet enorme pijn, buik is ook soms helemaal opgezet en de pijn zorgt ervoor dat ik soms niet eens meer kan bukken. iedereen feliciteerd mij met mijn zwangerschap..hoe frustrerend als je dat niet bent..
Ook ben ik getest op SOA’s, zwangerschap, urine en bloed en er is nog niets naar boven gekomen. De pijn zit in mijn onderbuik van links naar rechts helemaal. Ik weet niet wat ik moet. Morgen mag ik weer voor een buikecho, maar niemand weet nog wat het is. Buik voelt hard aan en ik voel me moe, doordat ik nog geen hele nacht kan slapen met de pijn. Nergens zin in, en ik wil ook niet dat mensen mn buik aanraken zo gevoelig.
P.S. ik zit nu al 12 weken met allemaal leggings aan op mn werk, want mijn pakbroeken en spijkerbroeken passen niet meer met die buik.
is er iemand die enig idee heeft?! wat kan ik doen?!?!
1 reactieReagerenClaudia30 januari 2013 om 20:15Heb je een regelmatige stoelgang? Heeft je ontlasting een normaal aspect? Misschien heeft het niets te maken met de overstap tot een andere anticonceptiepil, maar met je darmen? Zit de pijn altijd op dezelfde plaats of verplaatst het zich enigszins? Is de pijn constant? Misschien kun je naar een andere internist gaan voor een ‘second opinion’. Je kunt in ieder geval probiotica nemen voor een goede darmflora. Dat kan alleen maar goed doen. http://www.darmgezondheid.nl/consumenten/voeding-en-leefstijl/probiotica/
Reageren