- Jeffrey28 januari 2013 om 18:26
Hoi,
Ik ben Jeffrey en ben 15 jaar oud.
Ik had laatst een beetje pijn rond m’n anus, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik me lang niet gedouchet had (dikke week). Dit doe ik normaal nooit, maar helaas dit keer was het wel zo. Ik heb me toen grondig geschrobt en heb er nu geen pijn meer. Maar daarna ging ik naar de WC en zag ik één klein wit dingetje (wat NIET bewoog). Ik vraag me af hoe duidelijk wormen te zien zijn in je ontlasting. Zijn het er echt veel die veel bewegen? Bewegen ze dan ook in het WC water?
Want iedere keer als ik poep heb ik wel een heeeeeeel klein wit dingetje, wat meestal maar 1-2x in m’n poep zit. Ik geloof niet dat het wormen zijn. Ik ben normaal gesproken wel vrij hygiënisch en was m’n handen vaak. Ik eet al helemaal bijna nooit vlees omdat ik dat niet zo lekker vindt.Ik moet er niet aan denken dat ik misschien wormen zou hebben, alleen het idee al. Iedere keer als ik nu naar de WC ga; ben ik een beetje bang.
Kan iemand bevestigen dat er altijd wel iets wits in je ontlasting zit en dat dat niet zo bijzonder is.
Of heeft iemand misschien eens wat foto’s van normale ontlasting waar je zoiets goed kunt zien. Ik heb het proberen te zoeken maar dan krijg je alleen maar van die overdreven onzin.Alvast Bedankt
Groeten
Jeffrey4 reactiesReagerenJeffrey28 januari 2013 om 18:27Ik heb trouwens ook totaal geen buikpijn ofzo. Ook ’s nachts heb ik geen extreme jeuk.
Niks speciaals eigenlijkGroeten
Reageren
JeffreyEmma28 januari 2013 om 19:22Hai Jeffrey, dan heb je toch echt wel irritante jeuk aan je anus hoor. En meerdere eitjes/wormpjes in de ontlasting te zien.
Heb je iets aan deze site?
Mijn kind heeft wormen:
http://www.thuisarts.nl/wormen/mijn-kind-heeft-wormenGroet, Emma
ReagerenJeffrey28 januari 2013 om 19:25Hoi Emma,
Harstikke Bedankt voor je reactie,
Ik maak me namelijk toch vrij snel zorgen.
Ik heb inderdaad (nog) totaal geen jeuk.
Dus ik hoop dat ik gelukkig toch geen wormen heb.Dankjewel
Groeten
Reageren
JeffreyJeffrey29 januari 2013 om 21:58Ik maak me toch nog een beetje zorgen,
Wat kan dit wittig-iets dan wel zijn?
Wanneer je wormen hebt, zie je ze dan echt duidelijk krioelen in het wc-water?Ik haat die *** beestjes
Groeten
Reageren
Jeffey