Zoeken Vraag het forum

Pijn rechter zij

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liekie1982

Beste,

Ik heb al enige weken last van pijn in mijn zij. Een zeurend gevoel net onder mijn borst. Achter onder de ribben.
    Ik ben bekend met de ziekte van crohn en heb regelmatig last van een alvleesklieronsteking.
    Nu is het dat allemaal niet. Ik heb van de week ook een echo gehad, waarbij de galblaas en keurig uit ziet en dus zonder galstenen. Ook de lever zag er volgens de arts goed uit.
    Maar ik houd die pijn, eerst met name na vet eten. Nu heb ik net een bordje pasta op en heb ik er ook in alle hevigheid last van. Het zeurt constant met af en toe een steek.

Wat kan dit nu zijn. Is het toch mijn alvleesklier die gewoon zit te zeuren zonder dat die ontstoken is. Of is het misschien een voedselallergie? Ik heb geen idee. Wie herkent dit en kan mij misschien verder helpen.

Bedankt…

1 reactie
    Reageren
    Liekie1982

Niemand die weet wat dit kan zijn? Of hier ervaring mee heeft…of tips…?

Reageren
Reageer op: Pijn rechter zij
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.