- Nina18 maart 2012 om 20:20
Hallo allemaal,
Afgelopen woensdagavond kreeg ik ineens heel raar gevoel in mijn buik, 2x diarree gehad en daarna erg misselijk geweest. Nu kan ik normaal als ik misselijk ben gewoon goed overgeven, in 1x alles eruit. Nou begon ik ook ineens die avond ook over van alles na te denken en te twijfelen en ik blijf er nou maar mee bezig. Door de dag gaat het steeds wel, wel een watervoerend gevoel in m’n buik en wat misselijk, maar s avonds komt alles ineens weer, dan wordt ik ontzettend misselijk, brandend maagzuur en een heel vervelend soort van zenuwachtig gevoel van binnen. Inmiddels komt daar nou dan ook bij dat ik dus bang ben dat ik misschien zwanger ben (zou in principe niet moeten kunnen, maar je weet maar nooit) en dat ik me daardoor dus ook weer meer zorgen maak. Overgeven gaat nog steeds heel lastig, heb een paar keer m’n vinger in m’n keel moeten steken om dat vervelende gevoel maar een klein beetje uit m’n maag te halen. Diarree heb ik niet echt meer (maar eet nu dus ook maar weinig ivm met misselijkheid), maar daarnet had ik dus een heel klein beetje ontlasting met geel slijm of gel achting iets en zon wit schuim dat ik in Ieder geval ook wel eens heb met overgeven. Het rook ook best sterk. Ik ga morgen wel een afspraak maken met de HA maar misschien dat ik me hier ook een beetje gerust kan laten stellen, want inmiddels weet ik niet meer of ik misselijk ben omdat ik ziek ben of dat ik ziek was maar door gedoe nog steeds misselijk of dat ik misschien toch zwanger ben! Ik heb trouwens ook nooit koorts gehad en alleen 1x een klein beetje verhoging.
Ik hoop dat er iemand reageert! Groetjes Nina
2 reactiesReagerenLiza19 maart 2012 om 08:44Heb je misschien iets vreemds gegeten of iets over datum? Kan ook een buikgriepje geweest zijn. Of je eventueel zwanger bent kan alleen een test uitwijzen. Laat je weten hoe het bij de HA is gegaan?
Groetjes, Liza
ReagerenWendy3 november 2012 om 16:19Hee beste nina, ik heb precies hetzelfde. Elke keer als ik na de dokter ga blijft hij maar volhouden dat het een griepje is ookal heb ik het nu al bijna 5 weken. Als je eraan denkt krijg je al een vervelend gevoel en overgeven lukt bijna niet. Alleen witte schuim en slijm voor de rest geen maag inhoud. Als iemand hierop zou kunnen reageren zou ik daar erg blij mee zijn want ik wil er echt vanaf dit gaat zo niet langer.
Reageren