Zoeken Vraag het forum

Buik Zijkant kloppingen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joejoeee

Madani, ik heb op het moment hetzelfde. Beetje links van mijn navel. Het lijkt inderdaad hartklopping, maar niet in dat zelfde tempo… Hoe is het bij jou bij de dokter afgelopen?

Vz

Ik ben een jongen van 20 en heb ook een kloppend gevoel links van mijn buik/rug, door op internet te zoeken ben ik gaan denken dat het een buikaneurysma is. Maar een jongen van 20 zou dit toch niet al moeten hebben? Graag hoor ik hier meer over.

Reageren
    John (moderator)

Als je al een buikaneurysma zou hebben zit dat niet links en ook niet rechts. Dat zal het dus niet zijn.
    Waar zit het nou? Links in je buik of links in je rug?

Reageren
    SB

Zelfde probleem hier, kloppend gevoel links van mijn navel. Voelt als een hartslag maar is niet op het zelfde tempo. Je ziet mijn buik ook heel lichte sprongetjes maken als die “kloppen” gebeuren. Iemand meer info?

Reageren
    SB

Ik ben 17 jaar trouwens dus verwijding van buikslagader lijkt mij ook moeilijk.

Reageren
    K

Ik heb hier ook last van. Links op de hoogte van mijn navel en het voelt als een schoppende baby. Het komt in een soort van slome hartslag achter elkaar en dan stopt het weer even.. Ik heb daarnaast ook wel wat maag-darmproblemen, maar geen idee of dit ermee te maken heeft.

Reageren
    BD

Ik heb letterlijk hetzelfde als de meeste van jullie. Op de hoogte van de navel links krijg ik best snelle kloppingen. Het doet geen pijn maar ik zou graag willen weten wat de oorzaak daarvan is.

Reageren
    Meisje van 14

Ik heb precies dezelfde klachten en weet ook niet wat het is is er al een uitslag?

Reageren
    Meisje 19

Ik heb precies hetzelfde links van mijn navel alleen bij mij lijkt het meer op getik, weet iemand wat het kan zijn?

Reageren
    anoniem

ja ik heb dit dus ook en ik ben 14. heeft iemand hier een oorzaak voor? ik stress hem namelijk best wel erg.

Reageren
Reageer op: Buik Zijkant kloppingen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.