- Joejoeee17 juli 2022 om 14:12
Madani, ik heb op het moment hetzelfde. Beetje links van mijn navel. Het lijkt inderdaad hartklopping, maar niet in dat zelfde tempo… Hoe is het bij jou bij de dokter afgelopen?
Vz25 juli 2022 om 19:42Ik ben een jongen van 20 en heb ook een kloppend gevoel links van mijn buik/rug, door op internet te zoeken ben ik gaan denken dat het een buikaneurysma is. Maar een jongen van 20 zou dit toch niet al moeten hebben? Graag hoor ik hier meer over.
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2022 om 19:47Als je al een buikaneurysma zou hebben zit dat niet links en ook niet rechts. Dat zal het dus niet zijn.
Reageren
Waar zit het nou? Links in je buik of links in je rug?SB25 augustus 2022 om 14:38Zelfde probleem hier, kloppend gevoel links van mijn navel. Voelt als een hartslag maar is niet op het zelfde tempo. Je ziet mijn buik ook heel lichte sprongetjes maken als die “kloppen” gebeuren. Iemand meer info?
ReagerenSB25 augustus 2022 om 14:39Ik ben 17 jaar trouwens dus verwijding van buikslagader lijkt mij ook moeilijk.
ReagerenK13 september 2022 om 20:47Ik heb hier ook last van. Links op de hoogte van mijn navel en het voelt als een schoppende baby. Het komt in een soort van slome hartslag achter elkaar en dan stopt het weer even.. Ik heb daarnaast ook wel wat maag-darmproblemen, maar geen idee of dit ermee te maken heeft.
ReagerenBD25 februari 2023 om 03:34Ik heb letterlijk hetzelfde als de meeste van jullie. Op de hoogte van de navel links krijg ik best snelle kloppingen. Het doet geen pijn maar ik zou graag willen weten wat de oorzaak daarvan is.
ReagerenMeisje van 147 januari 2024 om 23:00Ik heb precies dezelfde klachten en weet ook niet wat het is is er al een uitslag?
ReagerenMeisje 1921 februari 2024 om 16:49Ik heb precies hetzelfde links van mijn navel alleen bij mij lijkt het meer op getik, weet iemand wat het kan zijn?
Reagerenanoniem26 maart 2024 om 22:40ja ik heb dit dus ook en ik ben 14. heeft iemand hier een oorzaak voor? ik stress hem namelijk best wel erg.
Reageren