- Anoniem25 oktober 2013 om 03:42
Hallo allen,
Sinds een aantal dagen heb ik op onverwachte momenten wanneer ik zit of lig last van een kloppend maar niet irritant gevoel helemaal links in mijn buik net onder mijn ribben. Wijsneus die ik ben heb ik Google gelijk afgestruind en telkens kwam ik weer bij een aneurysma uit. Nou ben ik een 17 jarige jongen die niet drinkt/rookt en niet dik is (oke, een beetje gezet) dus zat ik daar niet gelijk aan te denken. Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn? Elk consult is welkom!
Groeten1 reactieReagerenAnoniem25 oktober 2013 om 04:19Beste,
Helemaal links net onder de ribben, dan heb je het over de milt en zit direct achter de maag. Dit orgaan is verantwoordelijk voor de bloedzuivering en kan in sommige omstandigheden gaan opspelen. Indien de milt echter extreem actief is groeit het en gaat het intens pijn doen. Het lijkt erop dat dit niet het geval is bij jou. Krijg je daar pijnen en/ of lijkt er een verharding te ontstaan dan wordt de milt groter. Het is dan van belang om medisch gecontroleerd te worden. Vertrouw je het niet ga dan naar de huisarts om het probleem aan te kaarten. Opgezette [url=http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/119654-opgezette-milt-pijnlijke-soms-fatale-vergroting-de-redenen.html]milt[/url]: pijnlijke soms fatale vergroting, wat zijn de redenen!
Reageren