Zoeken Vraag het forum

Na blindedarmontsteking

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Diego

Hierbij foto van mijn blauwe plek

John (moderator)

Het zou nog van de operatie kunnen zijn, maar neem even contact op met de huisartsenpost. Die kunnen dan bepalen of je door een arts gezien moet worden.

Reageren
    Diego

Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik zal contact opnemen.

Reageren
    Carla

Ruim twee weken geleden geopereerd aan een geperforeerde blindedarm. Ik kon ’s avonds niet bij de spoedeisende hulp terecht omdat ik niet moest overgeven en alleen steenkoud was. Na een nacht vol pijn de volgende dag aan een geperforeerde blindedarm geopereerd. De dag erna werd mij medegedeeld dat de operatie goed was verlopen maar dat er een abces in de Douglasruimte zat van 6 bij 7 cm. Vorige week het laatste telefonische gesprek gehad (10 dagen na de operatie) waarbij ik aangaf niet goed te kunnen eten en alleen waterige ontlasting. Dat zou zich vanzelf oplossen zonder nacontroles en met nog een week antibiotica. En een paar keer werd er gezegd: wat fijn dat u zo opgeknapt bent! Ik had alleen aangegeven dat ik nog goed ziek was. Nu is de antibioticumkuur sinds twee dagen klaar. De verhoging is er nog steeds in de loop van de middag en het weinig kunnen eten en de waterige ontlasting geven duizelingen. Kan dit nog een nasleep zijn of moet ik een second opinion aanvragen?

Reageren
Reageer op: Na blindedarmontsteking
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.