- Diego12 oktober 2024 om 21:52
Hierbij foto van mijn blauwe plek
John (moderator)
12 oktober 2024 om 21:54Het zou nog van de operatie kunnen zijn, maar neem even contact op met de huisartsenpost. Die kunnen dan bepalen of je door een arts gezien moet worden.
ReagerenDiego12 oktober 2024 om 21:56Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik zal contact opnemen.
ReagerenCarla7 februari 2026 om 12:11Ruim twee weken geleden geopereerd aan een geperforeerde blindedarm. Ik kon ’s avonds niet bij de spoedeisende hulp terecht omdat ik niet moest overgeven en alleen steenkoud was. Na een nacht vol pijn de volgende dag aan een geperforeerde blindedarm geopereerd. De dag erna werd mij medegedeeld dat de operatie goed was verlopen maar dat er een abces in de Douglasruimte zat van 6 bij 7 cm. Vorige week het laatste telefonische gesprek gehad (10 dagen na de operatie) waarbij ik aangaf niet goed te kunnen eten en alleen waterige ontlasting. Dat zou zich vanzelf oplossen zonder nacontroles en met nog een week antibiotica. En een paar keer werd er gezegd: wat fijn dat u zo opgeknapt bent! Ik had alleen aangegeven dat ik nog goed ziek was. Nu is de antibioticumkuur sinds twee dagen klaar. De verhoging is er nog steeds in de loop van de middag en het weinig kunnen eten en de waterige ontlasting geven duizelingen. Kan dit nog een nasleep zijn of moet ik een second opinion aanvragen?
Reageren