Zoeken Vraag het forum

Blindedarmontsteking?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • GereedPeet

Nou ik begin hier met mijn verhaal..

Zaterdag: Voor het eerts aleen thuis! (Snachts) ik was voor de 1ste keer in mijnn leven aleen de hele dag thuis dus ook slapen,
    Heb hier veeeel stress van gehad

Zondag: savonds gegourmet 3 uur daarna hevige buikkrampen! Zal wel overgaan na slapen…

Nu paar dagen later afgelopen dagen nogsteeds buikkrampen eerst meeste links en midden nu ook beetje rechts nu

Ik ben DOODSbang voor een blindedarmontsteking het zijn krampen en geen steken heb ook pijn in allebei de zei gehad maar dat is nu weg nu heb ik krampen

Ik ben van plan morgen naar de huisarts te gaan.. Heb al “ testjes “ gedaan ik kan gewoon alles doen ook heb ik “ amper “ loslaatpijn als ik op mijn blindedarm duw en als ik me laat vallen als ik op mijn tenen sta dan doet dat ook geen pijn..

Ik ben 15 jaar en DOODSbang voor een blindedarmontsteking!

Ontlasting is wel goed

Groetjes… 🙁

8 reacties
    Reageren
    Gereedpeet

Iemand?

Reageren
    Desiree87

Hoi,

Is de pijn door je hele buik te voelen? Ik heb vorig jaar een blindedarmontsteking gehad en voelde.vooral pijn rond mn navel, zakkend naar beneden. lopen/hoesten/niezen/kuchen, alles deed zeer.

Ik heb ook een prikkelbare darm en die geeft vaak dezelfde symptomen, leg eens een warme kruik op je buik.

Reageren
    Gereedpeet

Bedankt voor je snelle reactie! Het begon links en midden na de loop van de dagen is het ook rechtsonder erbij gekomen maar ook links en midden nogsteeds nu wel rechts het meest 🙁 jet weer ergen krampen gehad… kan gewoon alles doen niks doet pijn zoals niezen of hoesten ben doodsbang voor blindedarmontsteking
    Morgen naar huisdokter :(((

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het toch vooral aan de stress ligt en aan het gourmetten. Misschien iets gegeten wat niet helemaal gaar was.

Reageren
    Gereedpeet

Maar nu zijn de krampen het meest rechtsonder is blindedarmontsteking krampen of echt pijn?

Reageren
    Gereedpeet

Ook als ik rechtsonder dus borrelt het 🙁

Reageren
    Gereedpeet

Bedoel als ik rechtsonder duw bedoelde ik (kijk mijn berichten hierboven plz)

Reageren
    Gereedpeet

Vandaag was de pijn minder maar was nogsteeds vandaag was het meer Links dan Rechts het zijn nogsteeds krampen, ben nogsteeds bang op blindedarmontsteking, IEMAND? 🙁

Reageren
Reageer op: Blindedarmontsteking?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.