- Daan24 oktober 2010 om 13:31
Ik heb al sinds een jaar last van mijn maag een branderig gevoel maar het rare is alleen s;nachts niet overdag wel ben veder niet misselijk of boeren alleen branderig en nu komt het heb het alleen de wintermaanden zomers nergens last van benal een aantal keren bij de dokter geweest en verschillende medicatie gehad de dokter zegt het is gewoon een winterdepressie omdat ik in de wintermaanden veel heb mee gemaakt heb vorig jaar ook de helicobacter pylori gehad maar daarna nog een paar keer ontlasting opgestuurd en dat was goed… heb nu drie tablettjes gekregen van de dokter voor drie dagen moeten onder de tong dit was de laatste optie zijn er nog mensen met dit probleem?????
1 reactieReagerenbrenda A24 oktober 2010 om 15:27vind het toch niet goed dat je maar aan blijft modderen met maagpijn.
Reageren
heb je al op het eten gelet, je geeft zelf aan ” meer last in de winter.
heb je misschien meer last met zwaar/vet/pittig eten?
rook je? gebruik je alcohol?
leg het hoofdeinde van het bed eens wat hoger en let op je eet en drinkgedrag, kijk eens of het dan verbeterd.
anders toch , voor de nacht misschien, een maagbeschermer gebruiken in overleg met de huisarts.
groetjes, Brenda