Zoeken Vraag het forum

griepje of toch wat anders?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • palientje

Ben vorige week zaterdag getroffen door een rugpijn; zeurende pijn in de onderrug. Ten gevolge van deze pijn kreeg ik koude rillingen en een misselijk gevoel in mijn maag omdat de pijn best hevig was.
    Door rust nam de misselijkheid en koude rillingen wel af.
    Toen werd ik maandag flink neusverkouden en de rugpijn bleef sluimerend aanwezig. Ik heb veel geslapen en was ook erg moe afgelopen week.
    Nu dacht ik om a.s. maandag wel weer te gaan werken. Maar vanmorgen na het boodschappen doen werd ik plotseling weer misselijk; had hierbij niet het gevoel om over te geven, maar kreeg wel weer gelijk koude rillingen en het zweet brak me even uit; op de rug. Thuis even getempt en ik had gewoon 37,1C Maar ik ben de hele dag nu al misselijk, heb trouwens wel eetlust, en die koude rillingen komen weer de kop op steken, ondanks dat ik het best aangenaam heb gemaakt in huis. Daarbij voel ik me nog steeds niet de ‘oude’. Kan dit nog steeds met een griepje te maken hebben, of moet ik maandag toch even langs de huisarts? want ik word er een beetje moedeloos van zo, want wil graag weer aan het werk.

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Ja, u kunt het beste even naar de huisarts gaan.

Dit lijken geen griep-symptomen. Kenmerkende symptomen van griep zijn koorts, hoofdpijn, hoesten, keelpijn, spierpijn, verstopte neus, gevoel van zwakte en verlies van eetlust.

Rugpijn die aanvalsgewijs optreedt kan wijzen op een aantal zaken die huisarts kan onderzoeken. Verder kent de huisarts uw medische voorgeschiedenis.

Wilt u laten weten welke diagnose de huisarts heeft gesteld?

Reageren
Reageer op: griepje of toch wat anders?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.