Zoeken Vraag het forum

wie kan me helpen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lolo0

Goedenavond,

Ik heb de afgelopen maanden erg last van darm/maag krampen en diarree. Ook na het ontlasten heb ik het gevoel alsof ik niet leeg ben. Ik heb al veel geprobeerd zoals veel water drinken, geen vet meer en suiker vermijden maar heeft niet veel geholpen. Is er iets wat ik kan gebruiken bij een drogist zodat ik deze ellende niet meer heb of het minder maakt.
    Ik hoor het graag.

7 reacties
    Reageren
    Suus

Je kunt waarschijnlijk beter eerst naar de huisarts gaan om de oorzaak te laten onderzoeken, voor je op goed geluk allerlei doe het zelf oplossingen gaat proberen.
    Daarvoor duren je klachten al te lang.

Reageren
    lolo0

ik had juli vorig jaar bloedgeprikt en ontlasting onderzoek gehad maar ze konden niks vinden.

Reageren
    Suus

Dat zegt natuurlijk helemaal niks over de situatie nu.
    En als er niks uit een nieuw bloedonderzoek komt, kan de huisarts je naar een mdl arts verwijzen voor verder onderzoek

Reageren
    lolo0

dat is waar ga ik toch maar even bellen morgen, heeft u enig idee wat het kan zijn. ik dacht zelf misschien aan pds

Reageren
    Suus

Pds zou een mogelijkheid kunnen zijn idd of intolerantie voor bepaalde voedingsstoffen, maar het is aan een arts dat te onderzoeken.

Reageren
    lolo0

Ok dan is mijn taak duidelijk voor morgen, is het niet voldoende water drinken ook misschien een oorzaak van darmkrampen en constiptatie of ligt dat los van elkaar

Reageren
    Suus

Te weinig drinken kan zeker voor darmklachten zorgen

Reageren
Reageer op: wie kan me helpen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.