Gister werdt ik wakker met vooral krampen en een beetje buikpijn. Daarna stond ik op en heb ik veel gegeten 6 broodjes en ook 2 Berlijn bollen. Toen heb zo'n 6 a 7 uur in bed gelegen zonder eetlust ontzettend veel pijn, opgeblazen buik en gevoel van overgeven. Wel veel gedronken en bijvoorbeeld bewwgen of plassen was niet pijnlijk. Ook vooral last van diarree. Toen alles rond 7 a 8 uur weer better was heb ik rond 11 uur weer veel gegeten want ik had heel veel trek. De dag daarnaa werdt ik goed wakker maar niet zo goed als ik me voelde de avond ervoor. Ik had gegeten en alles leek mee te vallen. Ook goed avondgegeten. Totdat het erger werdt Toen ik een rondje ging lopen. Ik kreeg een steek rechts in mijn buik. Ik was een beetje buitenadem ookal ben ik dat nooit zo snel maar ik heb wel altijd last van een erge steek als ik buitenadem ben vlak na het eten. Toen werdt de pijn erger en nu doet plassen pijn opstaan pijn. Aanraken op een bepaalde plek pijn, bewegen pijn. De pijn is en vooral rechtsonder. Het is nu 4 uurtjes later en de pijn is Rechtsonder in de buik. Als ik niet beweeg voel ik soms niks behalve een raar gevoel rechtsonder in de buik en kleine krampen die overigens niet echt pijn.