- Veloce13 november 2024 om 20:46
Hoi ik ben al vanaf februari 2024 misselijk en ik wordt er echt gek van ik ben echt 24/7 misselijk met pieken als ik z’n piek heb dan krijg ik een paniek aanval en dan ben ik bang om over te geven want ik heb heel erg emotofobie dus heeft iemant misschien tips tegen de misselijk heid of de angst?
6 reactiesReagerenSuus13 november 2024 om 21:09Ga naar je huisarts en vraag die om hulp, die kan je naar de juiste hulpverlener verwijzen.
ReagerenVeloce13 november 2024 om 21:19Hoi ik ben al vaak geweest ik loop nu bij een ziekenhuis maar kunnen ook niks voor me doen ze willen geen onderzoeken doen heb al 2 medicijnen gekregen domperidon en ondansetron maar helpt allebij niet hiernaast slik ik ook nog elkedag omeprazol helpt ook niet en het ziekenhuis zegt elke keer het zelfde en ik wordt voor me gevoel niet geholpen
ReagerenVeloce22 juni 2025 om 18:36Hoi inmiddels is het al bijna 1,5 jaar nu.. wordt nergens geholpen ze zeggen allemaal maar dat het spanning is en zoek het maar uit
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2025 om 18:43Als je klachten door spanningen/stress/angst worden veroorzaakt, zul je daar dan ook iets aan moeten doen.
Reageren
IK neem dar er wel wat onderzoeken zijn gedaan
Peter (huisarts)
22 juni 2025 om 18:45Ik heb eerder een patiente gehad met dezelfde klachten, die uiteindelijk door een psychiater , met hulp van medicijnen, succesvol werd behandeld.
ReagerenVeloce13 augustus 2025 om 18:41Hoi nee ze willen geen onderzoeken doen omdat er geen gevaar is dat ik dood ga… heel raar vind ik dat het wordt alleenmaar steeds erger nogsteeds niet geholpen
Reageren