Zoeken Vraag het forum

Ben al 9 maanden misselijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Veloce

Hoi ik ben al vanaf februari 2024 misselijk en ik wordt er echt gek van ik ben echt 24/7 misselijk met pieken als ik z’n piek heb dan krijg ik een paniek aanval en dan ben ik bang om over te geven want ik heb heel erg emotofobie dus heeft iemant misschien tips tegen de misselijk heid of de angst?

6 reacties
    Reageren
    Suus

Ga naar je huisarts en vraag die om hulp, die kan je naar de juiste hulpverlener verwijzen.

Reageren
    Veloce

Hoi ik ben al vaak geweest ik loop nu bij een ziekenhuis maar kunnen ook niks voor me doen ze willen geen onderzoeken doen heb al 2 medicijnen gekregen domperidon en ondansetron maar helpt allebij niet hiernaast slik ik ook nog elkedag omeprazol helpt ook niet en het ziekenhuis zegt elke keer het zelfde en ik wordt voor me gevoel niet geholpen

Reageren
    Veloce

Hoi inmiddels is het al bijna 1,5 jaar nu.. wordt nergens geholpen ze zeggen allemaal maar dat het spanning is en zoek het maar uit

Reageren
    John (moderator)

Als je klachten door spanningen/stress/angst worden veroorzaakt, zul je daar dan ook iets aan moeten doen.
    IK neem dar er wel wat onderzoeken zijn gedaan

Reageren
    Peter (huisarts)

Ik heb eerder een patiente gehad met dezelfde klachten, die uiteindelijk door een psychiater , met hulp van medicijnen, succesvol werd behandeld.

Reageren
    Veloce

Hoi nee ze willen geen onderzoeken doen omdat er geen gevaar is dat ik dood ga… heel raar vind ik dat het wordt alleenmaar steeds erger nogsteeds niet geholpen

Reageren
Reageer op: Ben al 9 maanden misselijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.