Zoeken Vraag het forum

Al ruim een maand misselijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, ik ben een jonge vrouw van 27.
    Ik ben zoals de titel al verraad al meer dan een maand erg misselijk, vooral ’s ochtends. Later op de dag wordt het minder, maar van sommige sterke geuren of aanrakingen kan ik opeens weer misselijk worden. Mijn darmen doen niet anders dan normaal (wel heb ik PDS/IBS) en mijn maag is soms hard en pijnlijk. Ook heb ik het soms enorm benauwd. Nou ben ik al bij de dokter geweest, feces en bloedtest laten doen, maar de resultaten kwamen normaal terug. het devies: Stress of je PDS. Maar ik vertrouw het niet. De PDS heb ik al mijn hele leven en nooit zulke misselijkheidsklachten zo lang achter elkaar. Stress heb ik in het verleden 100x erger gehad. Ook kan ik onmogelijk zwanger zijn (al jaren geen seks gehad) Ik word hier echt wanhopig en doodmoe van. heeft iemand advies voor mij? de dokter kan mij blijkbaar niet verder helpen.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

PDS kan toch de oorzaak zijn. Vraag een verwijzing voor de MDL arts.

Reageren
Reageer op: Al ruim een maand misselijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.